به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد ، حمیدرضا نصیری ‌زاده با گرامیداشت، 12 دیماه، دهمین سالروز سفر با برکت مقام معظم رهبری به استان، با بیان اختصاص این اعتبار در قالب 720 طرح به استان، افزود: یزدی ها سال های سال از آثار ارزشمند این طرح ها بهره مند خواهند شد.
وی با بیان تخصیص 173 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر در سال‌های 86، 87 و 88، اضافه کرد: در سال‌های 89 تا 93، افزون بر 130 میلیارد تومان برای تکمیل طرح ‌ها اختصاص یافت.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تاکید کرد: علاوه بر این در سال های 1394 و 1395 حدود 10 میلیارد تومان و در سالجاری حدود 14 میلیارد تومان در قالب تکمیل خوابگاه های دانشجویی شهرستان های اردکان، میبد، ابرکوه و یزد (5.9 میلیارد تومان)، تکمیل بیمارستان شهید رهنمون (هفت میلیارد تومان)، تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس (یک میلیارد تومان) ابلاغ اعتبار شده است.
نصیری‌زاده با بیان عناوین طرح های مصوب تصریح کرد: در این سفر همچنین بر گرفتن تمهیدات لازم از سوی دستگاه های اجرایی ذیربط به منظور اجرایی شدن طرح هایی نظیر راه آهن یزد - اقلید، باند دوم محور یزد به طبس، ساخت واحدهای پتروشیمی میبد، خاتم و ابرکوه توصیه و تاکید شده است.
مقام معظم رهبری در 12 دی ماه 1386 در سرمای زمستان در میان استقبال گرم و بسیار پرشور مردم دارالعباده وارد یزد شدند و طی این سفر چهار روزه در جمع مردم یزد ، روحانیون ، دانشگاهیان ، نخبگان استان و در جمع مردم شهرستان ابرکوه سخنرانی کردند.
1968/ 2047/ خبرنگار : محمودرضا رحمانی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.