به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یزد افزود: مردم قهرمان ایران در نهم دی ماه 1388 حماسه ای بزرگ در دفاع از نظام ، انقلاب اسلامی و میثاق با ولایت آفریدند.
وی ادامه داد: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب مقدس اسلامی ما ، روزی بزرگ ، تاریخی و همیشه ماندگار است و باید با حضور همگان برای نشان دادن تداوم همبستگی با ارزش های دینی و انقلابی پرصلابت برگزار شود.
امام جمعه یزد افزود: مردم شجاع ایران در نهم دی ماه نشان دادند که دست از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بر نمی دارند و تا پای جان مدافع نظام ولایی و انقلابی خود هستند و در برابر دشمنان ایستادگی می کنند.
ناصری یزدی تصریح کرد: استکبار جهانی همواره در قالب فعالیت ها و توطئه های مختلف به دنبال ضربه زدن به اصل نظام اسلامی است و فتنه انگیزی محور کارهای اوست که بینش و بصیرت طلب می کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: از توطئه های کنونی دشمنان ، استفاده از فضای مجازی و فعالیت های فرهنگی علیه اصل نظام و به خصوص جوانان است که باید مردم و مسوولان هوشیار باشند.
ناصری یزدی تصریح کرد: مسوولان اجرایی باید برای مقابله و پیشگیری از آسیب های فضای مجازی اقدام کنند و با وحدت و همدلی از توطئه های دشمنان در ابعاد مختلف جلوگیری نمایند.
وی به سخنان مقام معظم رهبری و نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: راه عزت و اقتدار کشور ما در گرو ولایتمداری و عمل به توصیه های معظم له است و باید مسوولان به آن عمل کنند.
امام جمعه یزد به اهمیت رسیدگی به مشکلات جامعه و مردم توسط مسولان اجرایی تاکید کرد و افزود: با برنامه ریزی و همدلی می توان بر مسائل و مشکلات پیروز شد و به موفقیت رسید.
ناصری یزدی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی از اهم مسائلی است که باید در جامعه و توسط مسوولان دستگاه های مختلف پیگیری شود و همه باید وظایف خود را برای اجرایی شدن آن انجام دهند.
وی همچنین سالروز رحلت جانسوز کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) را گرامی داشت و در خصوص مناقب و فضائل ایشان مطالبی بیان کرد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.