به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمدرضا صباغیان بافقی پنجشنبه شب در جمع گروهی از مردم محله منگاباد مهریز افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر نقش مهمی در نظارت بر نحوه ساخت و سازها دارند و باید وظایف خو را جدی انجام دهند.
وی در خصوص طرح جامع شهر مهریز افزود: تاکنون توسط مسوولان استان و این شهرستان بر اساس مطالبات مردم پیگیری های خوبی انجام شده و قطعا تا حصول نتیجه نیز بخاطر اهمیت موضوع ادامه دارد.
نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شهرستان بخاطر باغات زیاد باغ شهر است به اهمیت حفظ وضعیت موجود و جلوگیری از تخریب باغ ها با افزایش نظارت ها تاکید کرد.
صباغیان بافقی درخصوص گرانی بنزین گفت: هیچ کس موافق این طرح نیست و تا الان جلوی این موضوع گرفته شده اما باید در نظر داشت که درآمد دولت محدود است و از راه فروش نفت و دریافت مالیات کسب درآمد می کند.
وی تصریح کرد: اگر بنزین گران نشود دچار مشکل می شویم و دولت بدون شک نمی تواند حقوق کارمندان و بازنشستگان کشور را پرداخت کند.
نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی به اهمیت نظارت در دستگاه های اجرایی و رسیدگی به مطالبات مردم اشاره کرد و گفت: همه مسوولان باید به وظایف قانونی خود عمل کنند.
صباغیان گفت: باید مسوولان اجرایی پاسخگو باشند و به وظایف خود در خدمت به مردم مردم عمل کنند که رسالتی مهم است و نظارت بر کارها باید بیشتر شود.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.