در هفته پایانی رقابت های لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور، تیم پیشگامان کویر یزد در یک بازی فنی و خوب این پیروزی را به دست آورد.
این مسابقه با حضور جمعی از مسوولان اجرایی ، ورزشی و هواداران یزدی در جریان هفته پایانی رقابت های لیگ دسته یک هندبال کشور در سالن عدالت یزد برگزار شد.
تیم هندبال پیشگامان یزد با این پیروزی شیرین خانگی جواز حضور در جمع هشت تیم برتر این رقابت ها را کسب کرد که زمان و مکان برگزاری مرحله نهایی مسابقات توسط فدراسیون اعلام می شود.
مرحله نهایی با حضور هشت تیم برتر لیگ دسته یک برگزار می شود و در پایان 2 تیم اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر قهرمانی هندبال باشگاه های کشور در فصل آینده را کسب می کنند.
به گزارش ایرنا، هجدهمین دوره مسابقه های هندبال لیگ دسته یک باشگاه های ایران با حضور 16 تیم در چهار گروه چهار تیمی به صورت رفت و برگشت آغاز شد و تیم پیشگامان یزد با تیم های شهرکرد، نجف آباد و پرواز اصفهان هم گروه بوده است.
تیم هندبال پیشگامان یزد سال گذشته با بازیکنان و کادر فنی بومی در رقابت های لیگ دسته 2 کشور حاضر شد اما از حضور در جمع تیم های برتر و صعود به لیگ دسته یک بازماند و امسال با کسب مجوز از فدراسیون در این رقابت ها شرکت کرد.
سال گذشته تیم هندبال پروفیل کیهان از باشگاه ایرانیان آرمان پاد نماینده استان یزد در لیگ دسته یک باشگاه های ایران بود که با اقتدار و کسب پیروزی مقابل همه حریفان به لیگ برتر صعود کرد اما به دلایلی امسال در لیگ برتر شرکت نکرد.
7536/ 2047 خبرنگار: کاظم سبحان زاده** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.