در این مسابقه که با حضور رئیس و دبیر هیات فوتبال استان یزد ، جمعی از هواداران یزدی و خانواده ها در مجموعه شهید پاکنژاد یزد برگزار شد بازیکنان تیم نوین فولاد از ابتدای این دیدار بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و قدرت خود را به حریف نشان دادند.
این روند تا پایان مسابقه ادامه داشت و تیم نوین فولاد یزد موفق شد در یک مسابقه حساس خانگی تیم میهمان را با شکست بدرقه کند.
گل های تیم نوین فولاد یزد را به ترتیب در دقایق 52 و 57 ، فرشاد پورعلیرضا و علیرضا بحرانی به ثمر رساندند و تنها گل تیم مس رفسنجان توسط فرنام عرب در دقیقه 67 به ثمر رسید.
مسابقات فوتبال لیگ برتر نونهالان کشور با حضور 32 تیم در چهار گروه پیگیری می شود و تیم نوین فولاد یزد در گروه سه با تیم های مس رفسنجان ، البدر بندر کنگ ، مس کرمان و نوژن ، پدیده سپاهان و ذوب آهن اصفهان هم گروه است.
همچنین در گروه یک با حضور تیم های هدف بابلسر، استیل البرز آق قلا، پدیده ساری ، سپاهان گرگان، ایرانمهر بابا خانی تهران، ذوب آهن نسل جوان مشهد، ‏پیشگامان مشهد و متین بابل و در گروه دوم نیز تیم های دبیری تبریز، ملوان بندرانزلی، شهرداری رشت، شهرداری اردبیل، نود ارومیه ، گسترش فولاد و مهدیه تبریز و ‏ذوب آهن اردبیل حضور دارند.
تیم های حافظ شیراز ، استقلال بوشهر ، خلیج فارس شیراز ، فولاد خوزستان ، آریان اهواز و پارس برازجان در گروه چهارم این مسابقات قرار دارند.
در پایان مسابقات از هر گروه 2 تیم به مرحله بعدی صعود می کنند و در 2 گروه چهار تیمی مسابقات به صورت مجتمع برگزار و در نهایت 4 تیم ‏در مرحله پایانی به صورت مجتمع دیدارهای نهایی را انجام داده تا تیم های اول تا سوم مساقات کشور مشخص شوند.‏
تیم فوتبال نوین فولاد یزد تنها نماینده استان در لیگ برتر نونهالان کشور است.
استان یزد دارای 22 تیم در رشته های فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ های کشوری و حدود 70 تیم در لیگ استان دارد.
7536/ 2047/ خبرنگار: کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.