آیت الله محمدرضا ناصری یزدی روز یکشنبه در جمع تعدادی از فرزندان شاهد شهرستان یزد افزود: استفاده ناصحیح از فضای مجازی دارای آثار سوء فرهنگی فراوانی در میان مردم و به خصوص جوانان است .
وی ادامه داد: مسوولان فرهنگی و نهادهای آموزشی و تبلیغی و همچنین خانواده ها وظیفه دارند تا نظارت بیشتر و بهتری بر فضای مجازی و نحوه استفاده جوانان از آن داشته باشند که هر گونه بی تفاوتی و بی توجهی آسیب های زیادی به همراه دارد.
امام جمعه یزد به رسالت فرزندان شهدا در پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: فرزندان شاهد ذخیره بزرگ شهدا هستند که باید توجه ویژه ای به آنان بشود و خود نیز برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنند.
ناصری یزدی گفت: فرزندان شهدا نیروی بالقوه نظام برای مدیریت آینده کشور اسلامی اند و باید با تلاش مضاعف انقلاب را در راستای اهداف عالیه اسلام و ارزش ها هدایت و مدیریت کنند.
وی با اشاره به شرایط حساس کنونی تصریح کرد: در شرایط فعلی ، اسلام و انقلاب اسلامی نیازمند نیروهای متهعد و متخصص است تا جامعه را از گزند توطئه های شرق و غرب مصون بدارند.
ناصری یزدی افزود: بهره گیری از توانمندی های یادگاران شهدا بهترین راه برای نجات کشور از شرایط سخت اجتماعی است زیرا آنها با تحمل سختی های فراوان توانسته اند به جایگاه مناسبی دست یابند.
تعداد فرزندان شاهد استان یزد یک هزار و 668 نفرند و استان سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .
7536/ 2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.