حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته مهریز افزود: یکی از مطالبات بر حق جوانان ، ایجاد اشتغال و رسیدگی به وضعیت آنها و فراهم کردن امکانات است که باید در اولویت کار مسوولان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه ایجاد امنیت شغلی نیز باید توسط صاحبان صنایع و کارفرمایان و با نظارت مسوولان محقق شود، ادامه داد: اگر امنیت شغلی کارگران تامین نشود قطعا آرامشی وجود ندارد .
خطیب نماز جمعه مهریز به رواج شایعه و زمزمه گرانی حامل های انرژی اشاره کرد و یادآور شد: همین امر در روزهای اخیر موجب افزایش قیمت ها و تورم شده که باید دولت جلو آن را بگیرد.
محی الدینی تصریح کرد: شایعه گران شدن بنزین موجب نگرانی مردم و به خصوص اقشار آسیب پذیر جامعه شده است که مسوولان اجرایی کاری کنند تا نگرانی ها رفع شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: توجه به مسائل فرهنگی و افزایش اعتبار آنها باید همواره مورد عنایت دولت و مسوولان باشد که اگر این بخش ضعیف شود کشور ، مردم و جوانان دچار آسیب می شوند.
محی الدینی تصریح کرد: باید جلو برخی مفاسد و سوء استفاده های اقتصادی گرفته شود تا همچنان مردم به نظام و انقلاب اسلامی پایبند باشند و در مسیر ارزش ها حرکت کنند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047 خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.