به گزارش ایرنا غلامعلی سفید روز دوشنبه در جمع خبرنگاران استان افزود: ساماندهی نشدن مهاجران در استان مشکلات بسیار زیادی به دنبال دارد و به همین دلیل این طرح در دستور کار شورا قراردارد.
وی با اشاره به اینکه استان یزد با بحران کم آبی و بی آبی مواجه است اظهار کرد: مصمم هستیم که به هیچ عنوان از آب انتقالی برای فضای سبز استفاده نشود و آبیاری این فضا‌ها به وسیله چاه‌های آب غیر قابل شرب صورت گیرد.
سفید گفت: بافت تاریخی از اهمیتی زیادی برخوردار است و مردم در پویایی و زنده ماندن این بافت ارزشمند نقش مهمی دارند.
نائب رییس شورای اسلامی شهر یزد هم در این نشست با بیان اینکه ثبت جهانی بافت تاریخی یزد مسئولیت شورای شهر را در این حوزه را دو چندان کرده است گفت: بودجه امسال و نقشه راهبردی شهرداری یزد مناسب این شهر نبوده و دارای نواقص جدی است.
سیدحسین آزادی افزود: اعضای شورای شهر نماینده مردم هستند و تمام تلاش خود را برای حراست از حقوق آنها انجام می‌دهند.
وی با اشاره به خواهر خواندگی یزد با شهرهای مختلف کشورهای افزود: خواهرخواندگی یزد با سمرقند و بخارا در دستور کار شورا قرار دارد.
ونوس عامری رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه شهرداری زیرساخت فرهنگی لازم را در اختیار نداردگفت: ایجاد چندین فرهنگ سرا در شهر اولویت اول این کمیسیون است.
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر یزد هم با بیان اینکه شعار کمیسیون عمران شهر پاک، شهر انسان محور و شهر زیبا است افزود: هم اکنون 85 درصد ساختمان های یزد به صورت خلاف ساخته شده‌اند و 10 درصد ساختمان‌هایی که مجوز دارند هم غیرایمن هستند و به عبارت دیگر تنها 5 درصد ساختمان های یزد مجاز و به صورت کامل ایمن هستند.
محسن عباسی یکی از مشکلات ساختمان سازی در یزد را نمای ساختمان‌ها بیان کرد و گفت: به همین علت ساختمان‌ها را در لابلای درختان پنهان می کنیم که نشان از وضعیت نامناسب ساختمان سازی در یزد است.
شورای شهر یزد 11 عضو دارد.
2088/ 6197 خبرنگار : کبری دانشی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.