سید محمد رستگاری شامگاه شنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان افزود: این مبلغ توسط صندوق کار آفرینی امید در اختیار افراد جویای کار در اجرای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفت.
وی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی و نقش آن در ایجاد اشتغال پایدار ادامه داد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی قطعا بخش خصوصی در کنار مسوولان اجرایی در قالب برنامه مدون اقدام کند.
فرماندار مهریز تصریح کرد: تاکنون در این شهرستان با همت و همراهی مسوولان و دستگاه های اجرایی کارهای خوبی در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی انجام شده است، با توجه به اهمیت موضوع کافی نیست.
رستگاری افزود: هم اکنون حدود چهار هزار نفر در 150 واحد تولیدی و صنعتی فعال شهرستان در شهرک های صنعتی زیر پوشش در بخش های مختلف فعالیت دارند و تا پابان امسال چند واحد دیگر تولیدی نیز بهره برداری خواهد شد.
فرماندار مهریز به موقعیت خاص شهرستان برای سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: این منطقه به خاطر قرار گرفتن در مجاورت جاده تهران - بندرعباس و نزدیکی به مرکز استان و شرایط خوب اقلیمی می تواند زمینه حضور بخش خصوصی را برای اجرای طرح های مختلف و سرمایه گذاری بیشتر فراهم کند.
رستگاری افزود: مسوولان محلی برای حضور بخش خصوصی برای سرمایه گذاری آماده همکاری هستند، زیر ساخت های لازم در شهرک های صنعتی شهرستان فراهم است .
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.