این مسابقه که با حضور تعداد اندکی تماشاگر و برخی از خانواده ها در مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد یزد برگزار شد، تیم نوین فولاد یزد توسط میثم سلطانی ، امید افشون و فراز فرهودی به گل رسیدند.
تیم امید نوین فولاد یزد در هفته ششم و دور برگشت این مسابقات در روز جمعه هفته آینده در سیرجان به مصاف تیم گل گهر این شهرستان خواهد رفت .
نوین فولاد یزد در گروه اول با تیم های فجر شهید سپاسی و برق شیراز ، پارس جنوبی جم بوشهر ، ایران جوان بوشهر و گل گهر سیرجان هم گروه شد.
مسابقات در مرحله اول به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و از هر گروه 2 تیم به مرحله دوم صعود می کنند و در مرحله بعد در 2 گروه، مسابقات به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.
در نهایت چهار تیم به مرحله پایانی صعود و مسابقات به صورت متمرکز برگزار می شود، در پایان تیم های اول و دوم به لیگ برتر امید در فصل 98_97 صعود می کنند.
این مسابقات در مجموع در کشور به خاطر بعد مسافت و منطقه جغرافیایی در چهار گروه رقابت های خود را زیر نظر فدراسیون فوتبال انجام می دهند.
همچنین در گروه دوم تیم های عقاب و پیکان تهران ، پرسپولیس قائم شهر ، شهرداری نوشهر ، مقاومت بابل و نساجی مازندران حضور دارند.
تیم های شهرداری تبریز ، هفت ستاره ارومیه(شهرداری) ، کاسپین قزوین ، گسترش فولاد تبریز ، شهرداری و آذر مغان در گروه سه و همچنین تیم های سپاهان اصفهان ، گهر شیرین فراز درود ، شاهین شهرداری بوشهر ، خیبر خرم آباد ، آلومینیوم اراک و پرسپولیس شیراز در گروه چهار قرار دارند.
تیم نوین فولاد یزد تنها نماینده این استان در مسابقات لیگ دسته اول امیدهای کشور است.
در حال حاضر 22 تیم فوتبال ، فوتسال و فوتسال ساحلی استان یزد در رده های مختلف سنی در رقابت های کشوری حضور دارند.
7536/ 2047/ خبرنگار: کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.