به گزارش ایرنا، محمدرضا علمدار، روز دوشنبه در پنجاهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در 49 جلسه گذشته این کارگروه ، 52 کمیته تخصصی و 622 جلسه کارشناسی برگزار شده است.
وی افزود: در این جلسات در قالب بررسی به 2هزار و 997 مشکل ، 2 هزار و 838 پرونده رسیدگی شده که از میان آنها 2 هزار و 493 مورد آنها در حوزه بانکی و مابقی در حوزه تامین اجتماعی ، برق ، آب ، گاز و سایر موارد بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد تصریح کرد: در کنار پرونده های این کارگروه به تازگی بانک ها 259 مورد از پرداخت تسهیلات مستقیم را در سیستم طراحی شده بهین یاب ثبت کرده اند که البته تعداد این تسهیلات با ثبت آنها از سوی بانک ها در روزهای آینده بیشتر خواهد شد.
علمدار یزدی خاطرنشان کرد : در جلسه امروز نیز 129 پرونده با تأیید روسای بانک های استان برای دریافت 2 هزار و 120 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بانک ها معرفی شدند.
در این جلسه سرپرستی های شعب بانک های استان گزارشی از روند پرداخت تسهیلات رونق تولید به حوزه های تولید و صنعت ارائه کردند.
استان یزد به عنوان چهارمین استان صنعتی کشور با پرداخت یکهزار میلیارد تومان در قالب تصویب 3هزار پرونده از موفق ترین استانها در پرداخت تسهیلات تسهیل و رفع موانع تولید به واحدهای کوچک و متوسط برای رونق تولید بوده است.
1968/ 6197 خبرنگار:محمودرضا رحمانی**انتشار: محمدحسین فلاح
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.