به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی این سازمان 'حمیدرضا نصیری زاده' گفت: کاروان تدبیر و امید در بیست و پنجمین سفر خود و بیست و دومین سفر استانی روز دوشنبه 17 اسفندماه 1394 در سطح هیاتی بلندپایه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی وارد یزد شد و مورد استقبال مسئولان محلی قرار گرفت.
وی افزود: در جریان حضور ریاست جمهوری، معاونان رئیس جمهور و وزرای دولت در استان، 46 طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 9700 میلیارد ریال (بدون احتساب 480 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی و منابع داخلی شرکت ها برای تکمیل این پروژه ها) مورد تایید و تصویب نهایی قرار گرفت.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ادامه داد: این طرح و پروژه ها در سه مرحله قبل از سفر با حضور هیات های اعزامی از نهاد ریاست جمهوری و نمایندگان دستگاه های اجرایی بررسی و در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و نمایندگان امور بخشی سازمان و متعاقب آن در نهاد ریاست جمهوری باحضور نمایندگان و معاونان وزرا انتخاب شد.
به گفته نصیری زاده ، پروژه های مورد تفاهم، 26 اردیبهشت سال 95 از سوی دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به معاون اجرایی رئیس جمهوری و مسئولان استان ابلاغ شد.
وی خاطرنشان کرد: طبق ضوابط مقرر، پروژه های مورد تفاهم غالبا از بین طرح های در دست اقدام استان اعم از ملی و استانی، که با تخصیص کامل اعتبار می توانست در سال های 1395 و 1396 به بهره برداری برسد، انتخاب شده است.
این مسئول گفت: از مجموع اعتبارات سفر، حدود چهار هزار و 400 میلیارد ریال در سال 95 معادل 60 درصد اعتبارات این سال به استان تخصیص یافته است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد تصریح کرد: پس از ابلاغ مصوبات و علاوه بر پیگیری های مستمر از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، وزارتخانه ها و سایر دستگاه های ملی، سه نشست پیگیری در استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد و علاوه بر آن موضوع اجرایی شدن بموقع مصوبات در 2 نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح و با حضور استاندار مورد تاکید قرار گرفت.
نصیری زاده اظهار کرد: این کتاب گزارشی مستند از روند پیشرفت پروژه های کاروان تدبیر و امید است که با همکاری 19 دستگاه اجرایی استان، تهیه و به چاپ رسیده است.
یزد دومین استان معدنی ، چهارمین استان صنعتی و هشتمین استان صادر کننده محصولات غیرنفتی کشور محسوب می شود و در حوزه های کشاورزی ، علمی و فرهنگی نیز از ظرفیت های بالایی برخوردار است .
1968/ 6197 خبرنگار:محمودرضا رحمانی**انتشار: محمدحسین فلاح
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.