سید محمد رستگاری شامگاه پنجشنبه در جلسه مشترک خبرنگاران و مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان افزود: دغدغه اصلی خبرنگاران باید همواره پیشرفت شهر در سایه همدلی و تعامل سازنده باشد.
وی با بیان اینکه مهریز به خاطر موقعیت خاص جغرافیایی و قرار گرفتن در مجاورت جاده اصلی تهران - بندرعباس و وجود آثار متعدد تاریخی و آب هوای مناسب برای توسعه ، ادامه داد: خبرنگاران باید در کنار مدیران اجرایی برای توسعه متوازن شهر نسبت به معرفی ظرفیت های منطقه اقدام کنند.
فرماندار مهریز اظهار کرد: خبرنگاران با تعامل جدی با مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی زمینه را برای معرفی هرچه بیشتر شهر و ظرفیت های بالقوه آن فراهم کنند و برای شکوفایی استعداد نقش آفرین باشند.
رستگاری تصریح کرد: اطلاع رسانی دقیق، به موقع ، شفاف و فراگیر با در نظر گرفتن منافع عمومی عموم مردم همیشه مورد تاکید نظام ، انقلاب و دولت بود و از آن حمایت می کند.
فرماندار مهریز یادآور شد: رسانه های گروهی باید در تهیه و انعکاس مطالب از فنون روز استفاده کنند و صادقانه نسبت به انتقال خدمات نظام و کشور فعالیت جدی داشته باشند.
به گزارش ایرنا، رستگاری با بیان اینکه خبرنگاران نسبت به دمیدن روح امید در مردم تلاش کنند، اظهار کرد: نظام و دولت به رغم دشمنی های دنیای استکباری کارهای بسیار خوبی را انجام داده که باید خبرنگاران آن را پوشش دهند.
در این نشست بر تعامل بیش از گذشته خبرنگاران و مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی مهریز در انعکاس اخبار دستگاه های اجرایی و انتقال ظرفیت های شهرستان در رسانه های مختلف تاکید شد.
در مهریز 20 خبرنگار فعالیت دارد ، این شهرستان 2 نشریه محلی به نام های بانگ صبح و آیینه مهر دارد که حدود 9 سال به صورت منظم چاپ و منتشر می شود.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047 خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.