آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی عصر روز سه شنبه در دیدار جمعی از مسوولان برنامه‌های نهم ربیع الاول در یزد با بیان اینکه یکی از نیازهای جامعه اسلامی موضوع مهدویت است، افزود: آشنایی صحیح نسل جوان با انتظار ، مهدویت و فلسفه غیبت امام زمان (عج) از رواج برخی خرافات جلوگیری می کند.
وی ادامه داد: اگر توسط نهادهای فرهنگی ، تبلیغی ، آموزشی و رسانه های مختلف گروهی مائله فلسفه غیبت امام زمان (عج) برای جوانان بازگو و به روشنی تبیین نشود، ممکن است تبدیل به انحراف و سوء برداشت شود.
امام جمعه یزد تصریح کرد: برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی برای تبیین فلسفه غیبت و مسائل مربوط به امام زمان (عج) رسالت مهمی است که باید بیش از گذشته در جامعه به آن توجه شود.
ناصری یزدی بیان کرد: بهره گیری از فضای مجازی برای ترویج مبانی مهدویت از جمله مسائل مهم در دنیای کنونی است که برخی مواقع مورد غفلت قرار می گیرد و از آن به خوبی استفاده نمی شود.
نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: تهیه محتوای مناسب در فضای مجازی در کنار برنامه های جامع آموزشی و فرهنگی جزو ضرورت های آشنایی نسل جوان با امام زمان (عج) است.
ناصری یزدی ابراز امیدواری کرد، با همدلی و برنامه ریزی روشن و با بهره گیری از تمام ظرفیت ها بتوان مردم و جوانان را با موضوع مهم انتظار و امام زمان (عج) آشنا کرد.
نهم ربیع الاول آغاز امامت حضرت مهدی (عج) است که در استان یزد برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در مدارس و مساجد برگزار شد.
7536/ 2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.