حجت الاسلام محمد علی جعفری دوشنبه شب در یادواره شهدای ملکی شهر هرات با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، هفته بسیج و ایام شهادت امام حسن عسکری(ع) افزود: هدف از برگزاری یادمان ها، تکرار مشق خودباوری، شهادت طلبی، ایثارگری و اطاعت از مقام معظم رهبری است .
وی اضافه کرد: امروز با خون پاک شهدای مدافع حرم نظیر شهید محسن حججی که با اقتدا به امام حسین (ع) در راه دفاع از حرم سر داد، استکبار جهانی شکست خورد.
وی افزود: داغ شکست دشمنان آنچنان کمر آنها را خم کرد که فکر و جرات جسارت به ایران را نخواهند داشت، اگر امنیت و آزادی داریم به واسطه برکت خون شهداست .
وی یادآور شد: پیروزی محور مقاومت خبر پیروزی بر استکبار جهانی، وهابیت و خیلی از کشورهاست.
جعفری بیان کرد: امروز، مقام معظم رهبری در مبارزه با استکبار جهانی مدیریت
خط مقدم را به عهده دارند، چنین فرماندهی در تاریخ دیده نشده است.
وی در ادامه به جنایت وهابی ها و دست پرورده های آنان در منطقه اشاره کرد و گفت : آنها چشم دیدن پیروزی جبهه مقاومت را ندارند و فهمیدند، نمی توانند در مقابل نیروی بسیج مردمی ایستادگی کنند .
امام جمعه هرات اظهار کرد: امروز بسیج ریشه در باورها و اعتقادات ما دارد، آنچنان این شجره طیبه درختی تناور شده است که کسی نمی تواند به آن ضربه بزند .
به گفته وی نباید یاد و نام شهدا را فراموش کنیم، باید ادامه دهنده راه شهدا و به وصیت آنها عمل کنیم چرا که راه شهدا حمایت از مظلومان و مستضعفان است و سعادت ما در گرو پیروی و ادامه راه شهداست .
حجت الاسلام جعفری تاکید کرد: امروز باید فرهنگ شهادت طلبی، یاد و خاطره شهدا زنده بماند تا زمانی که بسیج هست دشمن فکر حمله به ایران را نخواهد کرد و باید مراقب نقشه های دشمن برای رخنه از درون نیز باشیم .
هرات مرکز شهرستان 30هزار نفری خاتم در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.
7534/2047 خبرنگار: شهلا حیدری** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.