به گزارش خبرنگار ایرنا ، این همایش حماسی در شهرستان یزد در مسجد روضه محمدیه (حظیره ) و همراه با برنامه های مذهبی و فرهنگی و حضور باشکوه بسیجیان نواحی و حوزه های مقاومت برگزار شد.
در این مراسم فرمانده سپاه الغدیر یزد به نقش بسیج در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: حضور فعال بسیجیان در عرصه های مختلف ضامن عزت و اقتدار نظام اسلامی است.
سردار سرتیپ پاسدار فتح الله جمیری ادامه داد: بسیجیان قهرمان گوش به فرمان مقام معظم رهبری آماده جانفشانی و فداکاری در صحنه های مورد نیاز کشور هستند و لحظه ای دست از اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی بر نمی دارند.
در ادامه حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی امام جمعه محمد آباد یزد به ضرورت هوشیاری و بصیرت بسیجیان در برابر فعالیت های فرهنگی استکبار جهانی تاکید کرد.
وی اظهار داشت: حفظ آمادگی و مقابله با توطئه های دشمنان بخصوص در عرصه فرهنگی وظیفه ای دینی ، ارزشی و انقلابی است و باید همه تحت زعامت مقام معظم رهبری از نظام دفاع کنیم.
در این مراسم چندین برنامه فرهنگی و هنری اجرا شد و بسیجیان استان یزد آمادگی خود در دفاع از اهداف نورانی انقلاب اسلامی و حضور در عرصه های مختلف اعلام کردند.
همایش شکوه مقاومت امروز در اکثر مناطق و شهرستان های استان برگزار شد.
استان یزد 300 هزار بسیجی دارد.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.