به گزارش ایرنا سید مسعود عظیمی روز چهارشنبه در بازدید از ناحیه صنعتی بهاباد اظهار داشت: امسال برای رونق یافتن صنعت در شهرستان بهاباد و افزایش سرمایه‌گذاری در بخش صنعت این شهرستان، مشوق‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.
عظیمی با بیان اینکه ناحیه صنعتی بهاباد 43 هکتار مساحت دارد اما تنها 13 هکتار از این مساحت به سرمایه‌گذاران واگذار شده و مابقی اراضی قابل واگذاری، بدون متقاضی است، ادامه داد: امسال با تایید هیئت مدیره شرکت، به علاقمندان به سرمایه‌گذاری و ایجاد واحد صنعتی جدید در این ناحیه صنعتی تخفیف 50 درصدی در قیمت حق بهره‌برداری از زمین اعطا شده است.
عظیمی تصریح کرد: مبلغ دریافتی از متقاضیان نیز بصورت نقد و اقساط در نظر گرفته شده است که تنها 10 درصد از کل مبلغ بصورت نقد و مابقی در اقساط 48 ماهه دریافت می‌شود.
وی ابراز امیدواری کرد: با مشوق‌ها و تخفیف‌های اعطا شده، متقاضیان بیشتری برای حضور در ناحیه صنعتی به این شرکت مراجعه کنند و فرمانداری شهرستان نیز در ترغیب سرمایه‌گذاران به حضور در مناطق صنعتی نقش بیشتری داشته باشد.
عظیمی با اشاره به برخی از مزایای حضور صنایع در شهرک‌های صنعتی گفت: مستثنی بودن از قوانین شهرداری‌ها، استفاده از معافیت‌های مالیاتی، بهره‌مندی از خدماتی حمایتی نرم‌افزاری صنایع کوچک و نیز استفاده از تسهیلات بانکی از جمله مهمترین مزیت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌باشد.
مرکز شهرستان بهاباد با 20 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری شرق یزد قراردارد
9877 / 6197 خبرنگار: حمیدرضا اخوان ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.