حجت الاسلام محمد علی جعفری روز شنبه در پایان مراسم راهپیمایی 13 آبان مردم هرات در مسجد جامع ، افزود: دولت آمریکا باید بداند که هرچه تحریم ها و فشارها را علیه ملت ایران تشدید کند، باعث اتحاد و همدلی ملت خواهد شد.
وی بیان کرد: مردم ایران، افرادی مبارز و پیرو ولایت فقیه هستند، بنابراین ما ذره ای از مواضع خود که همان توان موشکی و مبارزه با ظلم و ستم و استکبار است، عقب نشینی نخواهیم کرد.
راهپیمایی 13 آبان در شهر هرات از میدان جمهوری تا مسجد جامع با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
راهپیمایان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پاسخ کوبنده ای به سخنان توهین‌ آمیز ترامپ علیه ملت ایران سر دادند ، و خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار اعلام کردند.
راهپیمایان پس از اجتماع در جلوی مسجد جامع این شهر با سردادن شعار الله اکبر، قطعنامه سراسری یوم الله 13 آبان را مورد تایید قرار دادند.
13آبان یکی از روزهای مهم تاریخ معاصر ایران اسلامی است با توجه به شهادت تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان که 13 آبان سال 1357در دانشگاه تهران به دست ماموران رژیم ستم شاهی به شهادت رسیدند و در 13 آبان سال 1343 مزدوران رژیم شاه، حضرت امام(ره) را دستگیر و به ترکیه تبعید کردند.
در چنین روزی در سال 1358انقلاب بزرگی که به فرموده امام راحل انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول بود، به همت والای دانشجویان پیرو خط امام بوجود آمد و آن تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که ابهت و غرور آمریکا را درهم شکست و
جهانیان به عزم، ایمان، جسارت و آزادی خواهی ملت ایران پی بردند.
هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.
7534*2047* خبرنگار: شهلا حیدری** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.