سرتیپ رمضان شریف، امروزشنبه در مراسم راهپیمایی 13 آبان در میدان شهدای یزد افزود: با وجود تلاش هایی که آمریکایی ها برای امنیت صهیونیست ها انجام می دهند در رسیدن به اهداف خود موفق نبوده و نیستند.
وی ادامه داد: رزمندگان مسلمان،گروه های فلسطینی و مسلمانان با بیداری و بصیرت هیچگاه اجازه تحقق اهداف استکبار جهانی و آمریکا را در منطقه نخواهند داد، این رویکرد همچنان ادامه دارد.
این مسئول اظهار کرد: جریان مقاومت با الگوگیری از ملت قهرمان ایران و با شجاعت و همدلی در برابر زیاده خواهی های کفر جهانی ایستادگی کردند، و به عزت و اقتدار خود ادامه می دهند.
شریف یادآور شد: درایت مقام معظم رهبری و توصیه های بنیانگذار جمهوری اسلامی در قبال غاصبان صهیونیستی موجب شکست توطئه های مختلف دشمنان در سال های گذشته شده است.
وی با بیان اینکه یکی از مشکلات مهم کنونی ملت‌های مسلمان، نداشتن رهبری خردمند، هوشیار و شجاع همچون رهبر معظم انقلاب اسلامی است به اهمیت ولایتمداری و مقاومت تاکید کرد.
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ملت ایران به برکت آموزه های دینی و ثمره دوران دفاع مقدس جانانه در برابر استکیار حهانی ایستادگی می کند.
رمضان شریف در ادامه به رخدادهای 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: ملت‌ ایران به برکت استقامت، پایداری و ایثار شهیدان به ماهیت واقعی آمریکا و خباثت‌های آنها پی بردند و همچنان به ایستادگی خود ادامه می دهند.

راهپیمایی 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امروز شنبه همزمان با سراسر کشور و با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، تعدادی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در شهر یزد برگزار شد.
مردم ولایتمدار یزد با حضور گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر با محکوم کردن جنایت های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بر عزم جدی خود در تداوم راه نورانی نظام و آرمان های والای انقلاب اسلامی تاکید کردند.
همچنین در حاشیه راهپیمایی در شهر یزد چندین ایستگاه نقاشی و نمایشگاه های عکس دایر شد و ماکت موشک شهاب سه و ذوالفقار به نشانه اقتدار نظامی ایران در مقابله با هرگونه تجاوز دشمنان به نمایش درآمد.
تعدادی از دانش آموزان یزدی شرکت کننده در راهپیمایی به صورت گروهی به اجرای سرود مرگ بر آمریکا اقدام کردند و پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.
در مراسم راهپیمایی در یزد، علاوه بر وزیر کشور، محمود زمانی قمی استاندار جدید، سید محمد میرمحمدی استاندار قبلی، امام جمعه یزد، تعدادی از دانش آموزان ، دانشجویان ، اصناف و نیز قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.
راهپیمایی 13 آبان در 70 شهر و روستای استان با حضور گسترده مردم شهرستان های یزد، اشکذر، میبد، اردکان، تفت، ابرکوه، بافق، مهریز، خاتم و بهاباد برگزار شد .
سازمان ها، نهادها، تشکل ها ، چهره های سیاسی و مذهبی استان یزد هفته گذشته در اطلاعیه های جداگانه ای مردم منطقه را برای شرکت در راهپیمایی که در 70 شهر و روستا امروز همزمان برگزار شد، به حضور گسترده دعوت کردند.
13آبان یکی از روزهای مهم تاریخ معاصر ایران اسلامی است با توجه به شهادت تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان که 13 آبان سال 1357در دانشگاه تهران به دست ماموران رژیم ستم شاهی به شهادت رسیدند و در 13 آبان سال 1343 مزدوران رژیم شاه، حضرت امام(ره) را دستگیر و به ترکیه تبعید کردند.
در چنین روزی در سال 1358انقلاب بزرگی که به فرموده امام راحل انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول بود، به همت والای دانشجویان پیرو خط امام بوجود آمد و آن تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که ابهت و غرور آمریکا را درهم شکست و
و جهانیان به عزم، ایمان، جسارت و آزادی خواهی ملت ایران پی بردند.
7536*2047* خبرنگار:کاظم شبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.