همزمان با سراسر میهن اسلامی ، مردم ولایتمدار یزد با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر با محکوم کردن جنایت های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بر عزم خود در تداوم راه نورانی نظام و آرمان های والای انقلاب اسلامی تاکید کردند.
در شهر یزد راهپیمایان از مسیرهای میدان شهید بهشتی (ره) ، چهار راه بعثت و همچنین مسجد روضه محمدیه به طرف میدان امیرچقماق حرکت کردند.
راهپیمایان در طول مسیرها در حالی که با خود پارچه نوشته ها و بنرهایی در گرامیداشت 13 آبان و همچنین محکومیت استکبار جهانی به همراه داشتند با شعارهای الله اکبر ، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار بر عزم جدی خود در مقابل توطئه های دشمنان تاکید کردند.
راهپیمایان در میدان امیرچقماق در قطعنامه پایانی مراسم یاد شده که در آن بر تداوم استکبار ستیزی ملت ایران علیه آمریکا و حامیان جهانی و منطقه ای و همچنین مقاومت در برابر بدعهدی های کفر جهانی اشاره داشت با تکبیرهای خود مهر تایید زدند.
همچنین در حاشیه راهپیمایی امسال 13 آبان یزد چندین ایستگاه نقاشی و نمایشگاه های عکس دایر شد و ماکت موشک شهاب سه و ذوالفقار به نشانه اقتدار نظامی ایران در مقابله با هرگونه تجاوز دشمنان به نمایش در آمد.
همچنین تعدادی از دانش آموزان یزدی شرکت کننده در راهپیمایی به صورت گروهی به اجرای سرود مرگ بر آمریکا اقدام کردند و پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.
در مراسم راهپیمایی در یزد، محمود زمانی قمی استاندار جدید، سید محمد میرمحمدی استاندار قبلی، امام جمعه یزد، تعدادی از دانش آموزان ، دانشجویان ، اصناف و نیز قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.
راهپیمایی روز 13 آبان همزمان با سراسر کشور امروز در 70 شهر و روستای استان یزد برگزار شد .
7536*2047* خبرنگار:کاظم سبحان راده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.