سید محمد رستگاری عصر روز چهارشنبه در جمع تعدادی از صاحبان صنایع در شهرک صنعتی شهرستان با قدردانی از اقدام های انجام شده به اهمیت سرمایه گذاری در تولید و اشتغال اشاره کرد و افزود: هدف دولت که با همکاری و پیگیری مسئولان انجام می شود، ایجاد زمینه های لازم برای جلب مشارکت همگان در سرمایه گذاری و تولید بیشتر است.
وی با بیان اینکه تاکنون به خاطر موقعیت جغرافیایی و شرایط مناسب آب و هوایی مهریز کارهای زیربنایی خوبی برای حضور بخش خصوصی در تولید و اشتغال انجام شد، تصریح کرد: جای کار زیادی هنوز در شهرک های صنعتی منطقه وجود دارد.
فرماندار مهریز اظهار کرد: هم اکنون پنج شهرک و ناحیه صنعتی با اشتغالزایی افزون بر سه هزار نفر در این شهرستان وجود دارد و در شهرک های هرفته و یزدمهر که در کنار جاده اصلی تهران ، بندرعباس قرار دارد، زیر ساخت های خوبی توسط دولت برای سرمایه گذاری فراهم شده است.
رستگاری ادامه داد: محور حرکت مسئولان با تاکید مقام معظم رهبری و فعالیت های دولت،بر مبنای ایجاد اشتغال و تولید و ارتقای برنامه های اقتصادی بر حسب نیاز مردم است و باید همچنان این هدف با قوت پیگیری شود.
در دیدار فرماندار و تعدادی از مسئولان اجرایی با صنعتگران شهرستان مهریز نیازهای برخی واحد های تولیدی و صنعتی در زمینه حل مشکل نقدینگی بررسی شد.
شهرک صنعتی مهریز در 20 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد که به دلیل نزدیکی به یزد مرکز استان و همچنین قرار گرفتن در کنار جاده شمال به جنوب می تواند مکان مناسبی برای سرمایه گذاری باشد.
سهولت دسترسی به جاده اصلی، وجود نیروی انسانی متخصص، معافیت مالیاتی ، ارزانی زمین و وجود زیرساخت های کامل شهرک را به مکان مناسبی برای احداث کارخانه های جدید تبدیل کرده است .
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541*2047* خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.