عبدالرضا دستا ،یکشنبه شب در جلسه هیات فوتبال استان با بیان اینکه در بخش کلان دیدگاه چندان مناسبی به این رشته ورزشی وجود ندارد، به اهمیت نشان دادن خوبی ها و زیبایی ها آن به عنوان یک ضرورت تاکید کرد.
وی افزود: برای ایجاد و ارتقای وجاهت فوتبال استان یزد باید کارهای فرهنگی و اطلاع رسانی انجام شود، اخبار خوب آن بهتر و بیشتر منعکس شود.
وی ادامه داد: برای اینکه اعتبار فوتبال در میان اقشار مختلف مردم ارتقا یابد، باید با همکاری بخش های مختلف و به خصوص با دیپلماسی ورزشی و ارتباط قوی با افراد تاثیرگذار در حوزه های دینی ، فرهنگی ، آموزشی و اجتماعی برای رساندن جایگاه این رشته تلاش کرد.
رئیس هیات فوتبال استان یادآور شد: ارتباط خوب هیات در شهرستان ها با مسئولان اجرایی، ورزشی و سایر علاقه مندان و بهره گیری از تمام دیدگاه ها و ظرفیت ها نقش مهمی در ارتقای جایگاه و اعتبار فوتبال استان دارد.
دستا اظهار کرد: اگر با دیپلماسی ورزشی جایگاه فوتبال در عمل ارتقا یابد و در جامعه، بین مردم و مسئولان به وجاهت برسد قطعا شاهد جذب حامیان مالی و تقویت این رشته و رسیدن به جایگاه مناسب در کشور خواهیم بود.
رئیس هیات فوتبال استان ادامه داد: برای تحقق دیپلماسی ورزشی در فوتبال در استان فعالیت هایی آغاز شده است، باید در شهرستان ها نیز در قالب برنامه مدون اقدام های لازم انجام شود.
دستا افزود: انعکاس اخبار و فعالیت های فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در رسانه ها ، توجه به امور فرهنگی ، برگزاری دوره های آموزشی ، استعدادیابی ، ساماندهی مدارس ، رعایت کامل مقررات ، ارتباط مناسب با مسئولان ، پیشکسوتان و رسانه ها و همدلی، رمز موفقیت است و باید مورد عنایت قرار گیرد.
20 هزار ورزشکار زیر پوشش هیات فوتبال استان یزد هستند،22 تیم در لیگ های کشوری و حدود 70 تیم در لیگ های استانی حضور دارند.
7536*2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.