ناصر زارع عصر یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایشگاه بین ‌المللی تخصصی صنایع غذایی و مصرفی آبان ماه جاری در دوحه قطر برگزار شد
به گفته وی این نمایشگاه با توجه به توانمندی کشورمان در حوزه ‌های تخصصی صنایع غذایی و اهمیت توسعه صادرات غیرنفتی به بازار قطر و رویکرد سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌ المللی برگزار شده است.
وی افزود: حجت احمدی مدیرعامل شرکت یادشده یکی از کارآفرینان شهرستان است که در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری در این منطقه بسیار تلاش می کند .
زارع ادامه داد: این شرکت مهر ماه سال 1396به عنوان رتبه برتر صنایع مواد غذایی استان یزد شناخته شد و از سوی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی موفق به دریافت تندیس ایمنی و سلامت شده است .
به گفته وی این شرکت همچنین چندین بار به عنوان شرکت برتر صنایع غذایی و بهداشتی برتر ، واحد نمونه دوستدار کارگر و صنایع نمونه انتخاب شد و لوح تلاش دریافت کرد.
وی افزود: شرکت تولید و توزیع فرآورده‌های لبنی شیکا یکی از بزرگترین تولید کننده محصولات لبنی ابرکوه است که از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرد و در تولید انواع دوغ با طعم های مختلف فعالیت دارد .
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه اظهارکرد: احمدی یکی از کارآفرینان موفق و فعال حوزه اقتصادی است که فعالیت اقتصادی خود را از سال 1376 با راه اندازی کارگاه کوچکی با هدف ساخت ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی، دارویی و شیمیایی آغاز کرد.
زارع یادآورشد : این کار آفرین با راه اندازی شرکت ماشین سازی نیز سالیانه 60 دستگاه انواع ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی تولید و علاوه بر بازار داخلی به عراق ، افغانستان ، اردن، امارات متحده عربی ، افغانستان و تاجیکستان صادر می کند.
مدیرعامل شرکت فرآورده های لبنی یادشده به خبرنگار ایرنا گفت: به منظور تامین بخشی از نیاز لبنی کشور این شرکت با هدف تولید محصولات متنوع لبنی با کیفیت بالا توسط جدیدترین ماشین آلات و دانش فنی فعالیت دارد .
احمدی یادآورشد : علاوه بر توزیع محصولات در بازار داخلی محصولات این شرکت به عراق نیز صادر می شود و به دنبال ایجاد بازارهای هدف در کشورهای مختلف هستیم .
وی با بیان اینکه تولید و اشتغال از برنامه کاری این شرکت است، اضافه کرد: با به کارگیری نیروی های فنی و تخصصی ماهر در واحد تولیدی قابلیت تولید روزانه 80 تن انواع فرآورده های لبنی وجود دارد.
وی یادآور شد: در مجموع در 2واحد تولیدی یاد شده زمینه اشتغال بیش از 100 نفر مستقیم و 500 نفر غیر مستقیم فراهم شده است.
7540*2047* خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.