حجت الاسلام سیف الله دهقانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بهاباد افزود: هر چند این دانش‌ آموز شهید کم سن و سال بود ولی شجاعت بی‌ نظیر و مثال‌زدنی داشت که توانست برای دفاع از وطن و خاک خود شهادت را با آغوش باز پذیرا باشد.
وی با بیان اینکه بسیج، مدرسه عشق است و کلاس درسی است که استادان آن فهمیده‌ ها و دیگر شهدا هستند، گفت: آنها درس نورانیت و اقتدا به سالار شهیدان را ‌آموختند و بسیج به عنوان سدی در برابر دشمن است .
امام جمعه بهاباد در ادامه به دیدار نخست وزیر عراق با رهبر معظم انقلاب و سفارش رهبری به مسئولان عراقی اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب به نخست وزیر عراق سفارش کردند فریب آمریکا را نخورند و ما هم نباید در برخورد با آمریکا غفلت کنیم.
وی ادامه داد: ممکن است آمریکا جنگی را به ما تحمیل نکند، مردم باید همیشه در صحنه و پای انقلاب حاضر باشند تا دشمن جرات ضربه زدن به انقلاب را پیدا نکند.
دهقانی در ادامه به بخشی از سخنان رهبری در مورد تحریم های غرب علیه ایران گفت: معظم له فرمودند مسائل دفاعی کشور قابل مذاکره نیست ، آنچه را جمهوری اسلامی از نظر تجهیزات نظامی و دفاعی به دست آورده بر اساس حکم عقل و قوانین بین‌المللی است.
دهقانی همچنین به همایش پیاده روی اربعین حسینی که با استقبال جمعیت 20 میلیونی برگزار خواهد شد اشاره کرد و گفت: پیاده ‌روی اربعین مانور مسلمانان و پیاده ‌روی سیاسی و عبادی نیز است ، تمام دنیا نظاره گر این گردهمایی و عظمت آن است ، سعی کنیم رفتار مردم ایران در این ارتباط الگو باشد.
وی گفت : این همایش سال های گذشته و در کنار هم قرار گرفتن میلیون‌ ها انسان با هدفی مشترک، باعث شد که دوست و دشمن بر بی‌نظیر بودن این حرکت اعتراف و بر عظمت آن تعظیم کنند.
9877*2047* خبرنگار- حمید رضا اخوان بهابادی* انتشار - عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.