محمود شاکری شمسی عصر پنجشنبه در آیین معارفه شهردار اشکذر اظهار کرد: یکی از اقدام هایی که انتظار می رود در شهرداری اشکذر صورت گیرد افزایش رضایتمندی مردم نسبت به خدمات این نهاد است .
وی افزود: در این راستا شهرداری می تواند به عنوان پایلوت با آسان کردن فرآیند برخی خدماتی که به مردم ارائه می دهد با حذف بخشی از گلوگاه های آن ضریب اعتماد مردم را نسبت به خدمات شهرداری افزایش دهد.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر در راستای ارتقا سطح جایگاه خود باید تمام تلاش شان را برای جلب اعتماد مردم به کار گیرند که در این راستا باید منافع جمع را به منافع شخص ترجیح دهند.
وی خاطر نشان کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری ها موظف هستند طبق قانون هر 6 ماه یک بار گزارشی از عملکرد خود را به مردم ارائه دهند که این خود روشی برای جلب اعتماد مردم نسبت به خودشان است.
شاکری شمسی تصریح کرد: شهرداری اشکذر می تواند با هدف به حداقل رساندن مراجعان خود در زمینه استفاده از ابزارها و تکنولوژی نوین در انجام خدمات خود از قبیل پرداخت عوارض ماشین و نوسازی به عنوان الگو در استان یزد عمل کند.
وی اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر باید در زمینه جذب بخش خصوصی برای ساخت و تجهیز برخی از امکانات مورد نیاز شهری تمام شرایط مناسب را فراهم کند .
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد با اشاره به اینکه شهر اشکذر در ورودی استان قرار دارد، افزود: برای جذب گردشگر داخلی و خارجی باید به سیما و منظر شهر توجه داشت و در راستا بهبود هر چه بهتر آن تلاش کرد.
محمد علی شاه حسینی فرماندار اشکذر هم با بیان اینکه دولتمردان همسو با خیرین در سال ‌های اخیر پروژه‌های عمرانی مطلوبی را آغاز کردند، اظهار کرد: تلاش شده است این اقدامات با توجه به توزیع مناسب و متوازن اعتبارات صورت گیرد.
وی با اشاره به اجرای قانون لایحه 6 توسعه و کاهش شدید ارزش‌افزوده در این شهرستان افزود: اشکذر از معدود شهرستان‌هایی بود که در این خصوص با مشکل مواجه شده است و می‌طلبد تا مسئولین با اختصاص اعتبار بیشتر نسبت به رفع دغدغه مردم بکوشند.
در این مراسم مهدی جعفری پور شهردار دوره قبل اشکذر به عنوان شهردار معرفی شد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارای 10 شهرستان و 21 شهر است که 85 درصد جمعیت استان در شهرها این استان زندگی می کنند.
7546* 2047*خبرنگار : سعیده السادات خاتمی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.