به گزارش عصر شنبه روابط عمومی استانداری یزد ، محمد علی طالبی در نشست کارگروه ارتقا اجتماعی، فرهنگی و سلامت ستاد بازآفرینی شهری پایدار یزد افزود: حضور مردم در قالب سازمان های مردم نهاد برای پیگیری مشکلات مناطق حاشیه نشین یزد یک اتفاق خوب در استان است.
وی با اشاره به شکل گیری سازمان های مردم نهاد در مناطق حاشیه ای شهر و پیگیری مطالبات مردمی در این قالب ادامه داد: سازمان های مردم نهاد در مناطق حاشیه ای شهر فعالیت های خوبی داشته اند و تعاملات سازنده ای با دستگاه های اجرایی برقرار کرده اند.
این مسئول با اشاره به اینکه مردم در مناطق حاشیه نشین نیاز به پارک و فضای ورزشی و تفریحی دارند گفت: دستگاههای اجرایی به ویژه شهرداری باید با جدیت و بهترین شکل مطالبات این مناطق را پیگیری کنند و با تشکل های مردم نهاد نیز همکاری داشته باشند.
طالبی خاطر نشان کرد: سازمان های مردم نهاد به نوعی وظایف را از دوش دولت بر می دارند بنابراین دستگاه های دولتی باید حامی سازمان های مردم نهاد باشند.
در این نشست مصوب شد همه دستگاه ها با همکاری با سازمان های مردم نهاد، نتایج گزارش های رصد و تحقیقات در مناطق حاشیه ای را در کارگروه مطرح نموده و گزارش کار اقدامات انجام شده را ارائه نمایند.
استان یزد حدود 100 سازمان مردم نهاد دارد.
7536/ 6197 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.