به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام محمدهادی بهشتی پور در مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی یزد گفت: این که پلیس عامل آرامش و آسایش مردم در زندگی آنها بوده و امنیت آن ها را تامین می کند نعمت بزرگی است.
وی ضمن اشاره به روایتی از امیر مومنان حضرت علی (ع) افزود: دشمنان امنیت مردم برای رسیدن به اهداف شومشان حاضرند هرگونه هزینه ای را پرداخت نمایند که البته لازم است برای ارتقای امنیت، هزینه جرم را بالا برد.
بهشتی پور در ادامه به نقش ایمان به خداوند و تقوای الهی در پیشگیری از جرایم اشاره کرد و گفت: عقیدتی سیاسی در تربیت و پرورش پلیس مکتبی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کند.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: لازم است همه مسئولان و فرماندهان با توجه ویژه به کارکنان و نظارت مستمر بر زیر مجموعه، زمینه های لغزش و گناه را از بین برده و در صیانت از کارکنان تلاش نمایند.
در ابتدای این مراسم نیز سردار ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به تنوع و پیچیدگی ماموریت های پلیس در جامعه گفت: نقش روحانیان در ناجا از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی ضمن اشاره به تعامل و همکاری خوب عقیدتی سیاسی استان با مجموعه انتظامی افزود: ارتقاء معنویت کارکنان پلیس، رضایت مندی مردم را در پی دارد.
وی خاطرنشان کرد: روحانیان عقیدتی سیاسی با دلسوزی در ترویج فرهنگ قرآنی، اخلاق اسلامی، ارتقاء بصیرت و تقویت ولایت مداری اقدامات ارزنده ای را به عمل آورده اند.
7536/ 6197 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.