عبدالرضا دستا، یکشنبه شب در جلسه هیات فوتبال یزد با بیان اینکه در حال حاضر باشگاه های قوی در استان وجود ندارد، افزود: برای تشکیل باشگاه باید با برنامه ریزی و جلب افراد دلسوز و علاقه مند با همکاری همگان بیش از گذشته اقدام کرد.
وی ادامه داد: وجود باشگاه های فوتبال نیرومند و ریشه دار در توسعه این رشته در استان بسیار مهم و تاثیرگذار است، امیدواریم با همکاری دستگاه های مختلف و حضور حامیان مالی در یزد محقق شود.
رئیس هیات فوتبال استان یزد به نقش فوتبال پایه در این ارتباط اشاره کرد و گفت: راه اندازی مدارس فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی و برگزاری لیگ های مختلف در رده سنی پایه نیز برای توسعه این رشته ورزشی در استان بسیار نقش آفرین است.
دستا در ادامه به اهمیت راه اندازی شورای توسعه فوتبال استان با حضور کارشناسان و تدوین برنامه های بلند مدت به عنوان یک ضرورت یاد کرد و یادآور شد: فعالیت های علمی و عملی برای پیشرفت فوتبال کاری ضروری است.
این مسئول تصریح کرد: باید برای ارتقای وجاهت فوتبال استان در بین مردم و مسئولان اجرایی کارهای جدی و فرهنگی انجام گیرد، قطعا اگر این موضوع مهم انجام شود شاهد حضور حامیان مالی و تشکیل باشگاه های نیرومند خواهیم بود .
به گفته دستا، ورود حامیان مالی برای سرمایه گذاری در فوتبال استان زمانی محقق خواهد شد که همه مسئولان در بخش های مختلف در کنار متولیان امر و هیات فوتبال همکاری کنند، امیدواریم این امر مهم اجرایی شود.
در این جلسه مسائل و مشکلات فوتبال استان یزد بررسی شد.
در حال حاضر 60 تیم فوتبال در لیگ های استانی حضور دارند و حدود 20 هزار نفر در این رشته زیر پوشش بیمه ورزشی هستند.
7536*2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.