سرهنگ سید رضا صادقیان روزشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به اشاره به کاهش چهار درصد سرقت در سال 1396نسبت به سال گذشته افزود: 164 نفر سارق در شهرستان دستگیر شدند که این آمار از شناسایی 90 درصد سرقت های انجام شده است و چند ماه اخیر آمار سرقت افزایش یافت.
وی از شهروندان درخواست کرد برای کاهش آمار سرقت به موضوع امنیتی بیشتر اهمیت دهند و برای نگهداری اموال ارزشمند از جمله سکه، طلا و پول زیاد حتما از گاوصندوق امانات بانک ها استفاده کنند.
صادقیان در ادامه اظهار کرد: در یک سال گذشته 638 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف شد و 342 نفر توزیع کننده و مصرف کننده مواد مخدر دستگیر شدند .
فرمانده انتظامی اردکان تصریح کرد : توجه به آسایش و رفاه جامعه برای همه شهروندان امری الزامی است و به علت ایجاد مزاحمت و نبود رعایت قوانین 2هزار و 527 دستگاه موتورسیکلت و 582 مورد توقیف خودرو ثبت شد که بیشتر موارد توقیف شده دارای آلودگی صوتی و ایجاد مزاحمت در شهر مخصوصا در مراسم عروسی بود.
صادقیان افزود: با توجه به آمار بالای اتباع بیگانه در اردکان هرچند ماه یکبار گشت های مخصوص در مهمانشهر و محل سکونت شهروندان خارجی انجام و اتباع بدون مجوز کارت شناسایی به آن سوی مرز طرد می شوند.
فرمانده انتظامی اردکان از دستگیری 974 نفر اتباع بیگانه غیرمجاز در یک سال گذشته خبر داد که حدود یک درصد آمار اتباع ساکن در اردکان به صورت غیر مجاز تردد داشته اند و این آمار نسبت به سال گذشته 45درصد افزایش دارد.
شهر اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544*2047* خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.