« سرهنگ فرهاد بیگلری» به مناسبت هفته نیروی انتظامی پس از اقامه نمازجمعه در جمع نمازگزاران شهر تفت افزود: مردم برای برقرای ارتباط می توانند از سامانه 110 برای امداد خواهی و سامانه 197 برای بیان انتقادات و پیشنهادات خود استفاده کنند.
وی ابراز امیدواری کرد با حضور و فعالیت جوانان در نیروی انتظامی، نیروی انسانی که بزرگترین سرمایه ناجاست ،تامین شود.
وی با بیان همکاری خوب اعضای شورای تأمین شهرستان در یکسال گذشته ،گفت: اقدامات خوبی انجام شده است و در حال حاضر در شهر تفت سرقت کشف نشده وجود ندارد و حتی سرقت های مربوط به سال های گذشته کشف شده است.
سرهنگ بیگلری در ادامه با ارائه آماری از یک سال فعالیت ماموران انتظامی تفت گفت: در این مدت شاهد 6 درصد افزایش کشف سرقت، 14 درصد افزایش کشف انواع مواد مخدر، سه درصد افزایش کشف تجهیزات ماهواره، 22 درصد افزایش کشف سلاح جنگی و شکاری، 13 درصد افزایش دستگیری سارقین در تفت بوده ایم .
فرمانده انتظامی تفت در ادامه به کاهش 12 درصد تصادف جاده ای در تفت اشاره کرد و گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری تنها یک مورد تصادف فوتی رخ داده است با وجود اینکه روند کاهش تصادفات جاده ای خوب هست، ولی این آمار نیز نگران کننده است که مقام معظم رهبری هم در این مورد ابراز نگرانی کردند و جا دارد همه شهروندان با نیروی انتظامی همکاری کنند تا این آمار بهبود یابد.
به گفته بیگلری 72میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان تفت در این مدت کشف شد که این عدد نسبت به سال قبل از آن 24 درصد افزایش دارد.
6197*2047*خبرنگار- فلاح * انتشار- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.