محسن علیزاده عصر روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل زندان های استان یزد افزود: شرط ضمانت برای دریافت تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد برای نیازمندان و مددجویان زیر پوشش این نهاد نسبت به سایر بانک‌ها آسان تر است و از این طریق تسهیلات اشتغال پرداخت می شود.
وی بدون اشاره به میزان تسهیلاتی که تاکنون به مددجویان زندانی پرداخت شده است،ادامه داد: در راستای اصلاح و تربیت مددجویان فعالیت های خوبی انجام شده و کمیته امداد همچنان آمادگی دارد تا در حد توان از زندانیان و خانواده مددجویان محروم و نیازمند حمایت کند.
همچنین مدیرکل زندان های استان یزد گفت: ارتباط خوب و تعامل سازنده ای بین اداره زندان ها و کمیته امداد امام خمینی (ره) وجود دارد، امیدواریم با این تعامل مشکلات و نیازها به حداقل برسد.
رضا ذوالفعلی نژاد افزود: زندانیان در ندامتگاه از تمام خدماتی که در جامعه وجود دارد بهره می برند و اقدام های موثری در زمینه های مختلف اصلاحی و تربیتی برای آنها انجام می شود که نتایج ارزنده ای نیز در پی داشته است.
وی تصریح کرد: بازگشت خوب مددجویان به جامعه نیازمند حمایت سایر دستگاه های اجرایی و ستادی استان است که با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مناسب باید ذهنیت جامعه را نسبت به فرد اصلاح شده در زندان تغییر داد.
استان یزد حدود چهار هزار زندانی دارد.
7536 *2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.