به گزارش ایرنا محمدرضا تابش پنجشنبه شب در جمع عزاداران روستای فخرآباد عقدا با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) افزود: امیدوارم خداوند به همه مسئولان بینش حسینی عطا کند، بینشی که بر پایه عدالت و آزادگی و مبارزه با ظلم و تحقق جامعه ای در تراز تفکر عاشورایی استوار است.
تابش عنوان داشت: امام حسین (ع) برای احیای فرهنگ اسلام اصیل و زدودن زنگارهای تحریف‎ و بدعت‎ از دین جدّش به پا خواست.
وی ادامه داد: نهضت حسینی و قیام عاشورا، روح آزادگی و استقامت را در کالبد مسلمانان دمید و عزت اسلامی را احیا کرد تا هیچ گاه زیر بار جور و خودکامگی نروند و این درس بزرگ و تاریخ ساز؛ باید دمادم و هرسال، تجدید و یادآوری شود.
تابش در بخشی از سخنانش، انقلاب اسلامی را ملهم از فرهنگ عاشورا دانست و اظهار داشت: مردم با گوش دادن به ندای امام راحل که برگرفته از مکتب عاشورایی بود به میدان آمدند و از بذل جان و مال خویش برای پی افکندن نظام اسلامی دریغ نکردند.
وی با تشریح اقدامات انقلاب اسلامی و اشاره به مشکلات و چالش های کشور اضافه نمود: با مدیریت جهادی و انقلابی می توانیم بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم و البته امروز باید با اتکا و اعتماد به جوانان و میدان دادن به نخبگان، کشور را در مسیر تعالی و پیشرفت رهنمون ساخت و مشکلات را مرتفع کرد.
نماینده مردم اردکان همچنین به اقدامات انجام شده در سطح شهرستان اردکان پرداخت و پیگیری های صورت گرفته برای رسیدگی به درخواست های مردم و تامین نیازهای بخش عقدا را تشریح کرد.
اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.
7544/ 6197 خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.