به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد ، مسعود شریعتی به مناسبت هفته بزرگداشت امر به معروف و نهی از منکر افزود: در ایامی که قرار داریم مربوط به محرم و امام حسین (ع) بزرگ‌ترین آمر به معروف و نهی از منکر است که زندگی خود را برای نجات دین و مردم در طبق اخلاص قرار داد.
وی ادامه داد: ما باید در این ایام با آرمان‌های حضرت سیدالشهدا (ع) تجدید میثاق و خود را مکلف به اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از ضرورت های جامعه اسلامی است و هرکس که به نظام جمهوری اسلامی منتسب است باید امر به معروف و نهی از منکر را از خود شروع کند و جزیی از اصول کاری خود بداند.
شریعتی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای بر ورزش دارند و امر به ورزش را امر به معروف دانسته اند همه باید در سوق دادن افراد جامعه به ورزش تلاش کنند چرا که ورزش باعث ایجاد نشاط، شادابی ،پیشگیری از آسیب های اجتماعی، کاهش ناهنجاری ها و در نهایت سبب ارتقای سلامت جامعه و دوری از بدی ها و ناپالودگی ها خواهد شد.
وی یادآور شد: باید در زمینه امر به معروف و ترویج آن همه به میدان آیند و به صورت ساختاری در این زمینه فعالیت‌ کنند؛ هیات های ورزشی و سمن ها نیز باید مروج عملی امر به معروف و نهی از منکر باشند.
10روز نخست ماه محرم، دهه امر معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است و استان یزد افزون بر 100 تشکل مردم نهاد و 47 هیات ورزشی دارد.
7536*2047* دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.