رضا صادقی روز یکشنبه در مراسم اختتامیه دوره مربیگری سطح یک فوتسال مردان ایران در یزد افزود: ارتقای دانش مربیان در گرو برگزاری دوره های آموزشی است که در سال های اخیر در کشور توجه خاصی به آن شده است.
وی ادامه داد: مربیان رشته فوتسال باید همواره دانش خود را به روز کنند و با برنامه ریزی درست و دقیق برای موفقیت و توسعه همه جانبه این رشته با همکاری فدراسیون و هیات ها تلاش کنند.
همچنین عبدالرضا دستا، رئیس هیات فوتبال استان یزد با قدردانی از مدرس دوره ، دست اندرکاران و مربیان شرکت کننده ، به اهمیت آموزش ، یادگیری و ضرورت بهره گیری از دانش روز برای ارتقای فوتسال استان مطالبی بیان کرد.
وی برگزاری دوره های آموزشی با حضور مدرسان برجسته فدراسیون را از جمله برنامه های مهم این هیات دانست و ابراز امیدوای کرد، اینگونه دوره ها موجب ارتقای رشته فوتسال در استان شود.
دوره مربیگری سطح یک فوتسال ایران در یزد با شرکت 20 نفر از مربیان استان به مدت پنج روز و با ارایه 40 ساعت آموزش نظری و عملی زیر نظر مدرس فدراسیون قوتبال صادقی برگزار شد.
شرکت کنندگان در طول این دوره که توسط کمیته آموزش هیات فوتبال استان برگزار شد زیر نظر مدرس اعزامی با جدیدترین اصول و قوانین مربیگری، مسائل فنی و تکنیکی رشته فوتسال و مسائل فرهنگی و تیمداری آشنا شدند.
استان یزد 150 مربی فوتسال و 80 تیم در لیگ استانی دارد.
7536*2047* خبرنگار*کاظم سبحان زاده*انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.