آیت الله محمدرضا ناصری روز پنجشنبه در دیدار جمعی از نخبگان یزد با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص ترویج روحیه انقلابی در میان جوانان افزود: طبق فرمایشات رهبری فرزانه انقلاب اسلامی باید روحیه انقلابی روز به روز بیشتر شود.
وی ادامه داد: روحیه انقلابی به معنای کار و تلاش جدی در عرصه های علمی ، فرهنگی ، اقتصادی ، صنعتی و تمام نیازهای کشور ، جامعه و مردم است و باید همه برای تحقق آن با جدیت اقدام کنند.
امام جمعه یزد گفت: از اقدام های بسیار مهم در خصوص روحیه انقلابی در موضوع اقتصاد است و به معنای تکیه بر نیروهای داخلی و جلوگیری از واردات کالاها است که باید به آن عنایت خاص داشت.
ناصری تصریح کرد: تلاش برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری و قطع وابستگی ها در سایه داشتن روحیه انقلابی و مدیریت جهادی توسط جوانان کشور بدست می آید.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار کرد: همه افراد و جوانان باید نسبت به توسعه کشور در ابعاد مختلف احساس تکلیف کنند و وظایف دینی و انقلابی خود را انجام دهند.
ناصری یادآور شد: باید همواره در عرصه های مختلف مورد نیاز کشور حضوری جدی داشت و لحظه ای دست از کار برای اعتلای کشور اسلامی و خدمت به مردم برنداشت .
7536*2047* خبرنگار*کاظم سبحان زاده*انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.