به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دفتر محمدرضا تابش، وی در بازدید از پاسگاه پلیس راه یزد - طبس ، گفت: یکی از جاده های پرتردد و حادثه خیز منطقه، راه یاد شده است و با وجود قول مساعد وزیر راه و شهرسازی هنوز بودجه لازم و اقدام موثری انجام نشده است ، امیدوارم تسریع در این طرح جزو اولویت های وزارتخانه قرار گیرد.
وی با قدرانی از تلاش مجموعه نیروی انتظامی در کشور برای ارتقای امنیت در بخش های مختلف، افزود: نیروی انتظامی با ایجاد اعتماد عمومی و افزایش توانایی نیروها و تامین تجهیزات مورد نیاز، احساس امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آورد.
وی با اشاره به اهمیت امنیت تردد در جاده های کشور اضافه کرد: حوادث ناشی از رانندگی، سالانه موجب خسارت مالی و تلفات جانی فراوانی می شود و اتلاف سرمایه های مادی و انسانی را به دنبال دارد که نقش پلیس راه برای حفظ امنیت مسافران جاده ای به خصوص در بخش ناوگان حمل و نقل بین شهری بسیار تاثیرگذار است.
تابش راه اندازی سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل جاده ای(سپهتن) را اقدامی شایسته و مهم دانست و خواستار تکمیل و تعمیم آن در کل ناوگان حمل و نقل باری و مسافربری شد.
در این بازدید، فرمانده پاسگاه پلیس راه یزد- طبس گزارشی از روند اقدامات و پایش ماشین های عبوری در این مسیر ارایه داد‌.
فاصله یزد به طبس 365کیلومتر است، این جاده نقش موثری در جابجایی مسافر و کالا از یزد و مناطق جنوبی کشور به استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی دارد.
در حال حاضر از سمت یزد به طبس و بالعکس بخشی های از این جاده 2بانده شده است که نقش موثری در کاهش تصادف جاده ای در حوزه استحفاظی استان های خراسان جنوبی و یزد دارد.
یزد با یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.
اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.
7544*2047* خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.