مسعود شریعتی روز پنجشنبه در مجمع انتخابات هیات رئیسه فوتبال استان افزود: اگر باشگاه های مناسب داشته باشیم قطعا هیچ وقت فوتبال یزد دچار نوسان نمی شود و تیم های استان در رقابت های کشوری حضوری قوی خواهند داشت.
وی ادامه داد: وجود باشگاه های قوی در استان بستگی به داشتن امکانات ، مقررات ، چارچوب و فعالیت های فرهنگی و اجرایی دارد و تا این موضوع در یزد با همکاری افراد علاقه مند و حامیان مالی محقق نشود همچنان برای حضور تیم ها در لیگ های کشور دچار مشکل هستیم .
مدیر کل ورزش و جوانان یزد بیان کرد: باید زمینه های لازم با تشکیل باشگاه های مناسب در یزد فراهم شود تا تیم ها بتوانند به صورت مستقل در مسابقات مهم و مهم کشوری به عنوان نماینده استان شرکت کنند.
شریعتی گفت: اگر در برخی استان ها فعالیت های خوبی انجام می شود به خاطر این است که سال های متمادی است موضوع باشگاه و راه اندازی اجرایی و تداوم دارد.
وی یادآور شد: برای موفقیت ورزش استان و فوتبال قطعا به حمایت و همراهی بخش خصوصی و حامیان مالی نیاز است و باید از تمام ظرفیت ها به نحو دقیق و شایسته استفاده شود.
مدیرکل ورزش و جوانان یزد توجه به اقتصاد در ورزش و حامی یابی برای جلب مشارکت بخش خصوصی در ورزش فوتبال استان را یک ضرورت ذکر کرد و بر پیگیری تحقق آن توسط هیات فوتبال یزد تاکید کرد.
همچنین رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: تمام فوتبال استان، تیم فولاد نیست و طی سال های اخیر در زمینه فوتبال پایه ، فوتبال ساحلی ، برگزاری دوره های آموزشی و استعداد یابی کارهای خوبی انجام شده است.
عبدالرضا دستا افزود: هم اکنون تیم های فوتبال استان به خصوص در رده سنی پایه در لیگ های کشوری بازی می کنند و فعالیت های علمی و آموزشی نیز در بخش های مختلف انجام می شود.
رئیس هیات فوتبال استان در ادامه در خصوص وضعیت تیم فولاد یزد در لیگ دسته 2کشور گفت: برای حضور این تیم توسط اداره کل ورزش و جوانان نماینده مجلس و هیات فوتبال استان ، جلسات مختلف برگزار شده و پیگیری های زیادی به عمل آمده است.
دستا بیان کرد: بدهی گذشته بالای تیم فوتبال فولاد یزد و پرداخت نشدن آن باعث شده تا هیچ حامی مالی برای تیمداری ورود نکنند هرچند در این خصوص با تعدادی از افراد صحبت و پیگیری شده است.
در این جلسه با رای اعضای مجمع هیات فوتبال استان یزد ، مهدی خاوری و نجمه رنجبر هر کدام با22 رای به ترتیب به عنوان نواب رئیس انتخاب شدند و همچنین علیرضا زارع میرک آباد با 11 رای به عنوان نماینده روسای هیات فوتبال شهرستان ها و محمد حسن دهقانی اشکذری با 19 رای به عنوان نماینده باشگاه ها در هیات رئیسه انتخاب شدند.
حدود 15 هزار نفر در قالب تیم های مخلف در استان در رشته فوتبال فعالیت دارند .
استان یزد یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد.
7536*2047* خبرنگار*کاظم سبحان زاده*انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.