به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی این اداره کل ، محسن صادقیان در دیدار با برخی از مدیران بابری ها اظهار کرد: در طول یک سال گذشته یک میلیون و 433 هزار مسافر توسط ناوگان اتوبوسی پایانه‌های استان یزد جابجا شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن نزدیک به چهار درصد رشد داشته است.
وی عنوان کرد: در پنج ماه سال جاری نیز میزان حمل و نقل مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش 13 درصدی برخوردار بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در مورد حمل و نقل بار در محورهای استان نیز بیان کرد: در سال گذشته 20 میلیون بار توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در محورهای استان یزد جابجا شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر تناژ بار افزایش 23 درصدی و از نظر تعداد بارنامه 17 درصد رشد داشته است.
صادقیان یادآور شد: این آمارها در صورتی است که در سال جاری عمده بار معدنی چادرملو با ریل حمل می شود با این حال با افزایش تولید در استان و افزایش کنترل های جاده ای و جلوگیری از حمل بارهای بدون بارنامه شاهد رشد صدور بارنامه و افزایش تناژ حمل قانونی و افزایش درآمد حمل و نقلی استان هستیم.
راهداری و حمل و نقل در 2 بخش جابجایی مسافر و حمل بار و نیز نگهداری ، حفظ جاده ها و ایمنی آن به صورت کلی فعالیت دارد که تنها در بخش راهها چهار هزار و 600 کیلومتر جاده بزرگراهی ، اصلی ، فرعی و روستایی زیرمجموعه این اداره کل است.
هفت هزار و 480 دستگاه خودرو در بخش حمل بار و 730 اتوبوس در بخش جابجایی مسافر فعالیت می کنند .
16 هزار راننده در استان فعالیت دارند که 14 هزار نفر آنها زیرپوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل است.
1968/ 6197 تنظیم کننده: محمودرضا رحمانی* * انتشار: فلاح
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.