برات قبادیان روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از یک واحد تولید سلولزی در شهرستان اشکذر از توابع استان یزد افزود: وظیفه ما برنامه ریزی و سیاست گذاری کلان و تسهیل گری با اولویت دادن به بخش خصوصی است.
وی اظهار کرد: کسانی که علاقه مند به پیشرفت کشور هستند باید در مسیر برنامه ریزی 50 سال آینده و انتقال تصدی گری به سمت مردم و بخش خصوصی توجه جدی داشته باشند.
وی یادآو رشد: مسئولان صنعت و معدن موظف هستند به بخش خصوصی کمک کنند تا زحمات و آبروی سرمایه گذاران به ثمر بنشیند و تولید و اشتغال مدنظر این بخش تکمیل شود.
معاون وزارت صنعت اضافه کرد: کارخانه های بزرگ باقیمانده از 100 سال گذشته، نگاه به آینده همراه با نوآوری بود و ماندن در عرصه رقابت تنها با نوآوری میسر می شود که با تحقیق و توسعه و نیز جذب جوانان تحصیل کرده و پرورش آنها میسر است .

** خط مقدم اقتصادی حمایت از تولید و اشتغال است
معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت در مراسم راه اندازی مرحله نخست یک واحد سلولزی در اشکذر اظهار کرد: امروز خط مقدم جبهه ایثار، کار و تلاش و کوشش، ایجاد اشتغال و تولید داخلی است.
وی در ادامه گفت: خط مقدم امروز جامعه ایجاد کارگاه های استاندارد و رقابتی است و خوشحال هستم در استان یزد ماشین آلات استاندارد با نگاهی رقابتی و توسعه وجود دارد
وظیفه ماست که در این شرایط با زحمات و تلاش تولیدکنندگان آشنا شویم و با نقاط صعف و قوت در این واحدها بیشتر آشنایی پیدا کنیم.
این مسئول با بیان اینکه وظیفه ما سیاست گذاری در عرصه کلان با نگاه حمایت از بخش خصوصی است ، با انتقاد از وجود نگاه های دولتی در کسب و کار ،تولید و صنعت گفت: نگاه ها باید به سمت خصوصی تغییر کند و دولت ناظر باشد.
به گفته وی دولت نباید تصدی گری در کسب و کار داشته باشد و اجرای کارها را باید به بخش خصوصی واگذار کند.
معاون وزارت صنعت تصریح کرد: مردم را باید برای فعالیت بیشتر اقتصادی به فعالیت های تولیدی ، کار و سرمایه گذاری ترغیب کنیم و نسبت به کسانی که علاقه به پیشرفت و توسعه کشور دارند، به آنها توجه خاصی شود .
1968*2047* خبرنگار- محمود رضا رحمانی * انتشار - عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.