سید محمد رستگاری، شامگاه سه شنبه به مناسبت هفته دولت در گفت و گو با با خبرنگاران به نقش موثر آنان در انعکاس عملکرد دولت اشاره کرد و افزود: خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای جامعه هستند و نقش اساسی در توسعه و حل بسیاری از مشکلات دارند.
وی ادامه داد: اصحاب رسانه با تهیه گزارش های خبری و انعکاس عملکرد دولت نسبت به دمیدن روح امید در کالبد جامعه اقدام می کنند و موجب اعتماد بیشتر مردم به نظام می شوند.
فرماندار مهریز تصریح کرد: بیان مسائل و مشکلات جامعه در قالب اخبار دقیق و واقع بینانه و رعایت مصالح مردم و جامعه امری پذیرفته شده است، دولت تدبیر و امید هم همواره از آن حمایت می کند و این امر نیز تداوم دارد.
رستگاری در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه های مختلف دولتی در سال 96 گفت: امسال با همت و پیگیری مسئولان اجرایی و همراهی بخش خصوصی افزون بر 670 میلیارد ریال برای اجرای طرح های مختلف مورد نیاز در این شهرستان تاکنون هزینه شده است.
فرماندار مهریز اظهار کرد: جلب مشارکت خیران و سرمایه گذاران در اجرای طرح های دولتی در بخش های مختلف از جمله برنامه های مهمی است که دارای برکات و ثمرات فراوانی است.
رستگاری به اهمیت اقتصاد مقاومتی و نقش آن و همچنین رویکرد دولت در اجرایی شدن سیاست های مرتبط در سال جاری در شهرستان اشاره کرد و گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی جزو برنامه های اصلی در حوزه تولید است.
وی با اشاره به جایگاه دامپروری و کشاورزی مهریز که همواره رتبه اول و دوم در استان یزد را کسب می کند تصریح کرد: تولید مرغ گوشتی ، جوجه شترمرغ و جوجه یکروزه و همچنین تولید شیر و گوشت قرمز و پرورش آهو از زمینه های فعالیت دامپروری است.
فرماندار مهریز در پایان به سوال های خبرنگاران پاسخ داد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7536*2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.