رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر یزد گفت: در 24 ساعت گذشته قاچاقچیان موادمخدر که قصد انتقال 203 کیلوگرم تریاک از یزد به شمال کشور را داشتند در این استان دستگیر و روانه زندان شدند.
سرهنگ محمدحسین ستوده نیا افزود: ماموران با دریافت خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان در صدد انتقال یک محموله موادافیونی به یزد را دارند با انجام کار اطلاعاتی خودرو را شناسایی و متوقف و سه متهم را دستگیر و به دادگاه معرفی کردند.

**
معاون اجتماعی نیروی انتظامی یزد گفتت: پیکر ستوان یکم شهید محمد دهقان‌ نیری فردا ( چهار شنبه ) ساعت هشت و نیم فردا( چهارشنبه )از محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان تشییع و در گلزار شهدای خلد برین یزد به خاک سپرده می شود.
سرهنگ محمدرضا مزیدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مراسم با حضور مردم ، مسئولان اجرایی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همرزمان شهید برگزار می شود.
این مسئول اظهار کرد: این شهید روز دوشنبه پنجم شهریور در عملیات نیروی انتظامی در شهرستان ایرانشهر در مقابله با افراد مسلح به شهادت رسید.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب کرده است که افزون بر 100 نفر آنها از نیروی انتظامی هستند.

**
امام جمعه مهریز گفت: تقویت حوزه های علمیه و تربیت طلاب ایثارگر و با بصیرت باید همواره به صورت جدی مدنظر دست اندرکاران حوزوی قرار گیرد .
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج طلاب نرجس خاتون (س) مهریز افزود: تقویت حوزه های علمیه موجب تعالی ارزش ها و مروج معارف دینی است.
وی ادامه داد: شهامت ، ایثار و اخلاص از شاخ و برگ های بسیج و بسیجیان است و باید همواره این فضائل مهم اخلاقی و دینی در بین حوزویان و طلاب علوم دینی گسترش یابد.
امام جمعه مهریز بیان کرد: پایگاه های بسیج باید مسائل اعتقادی و فرهنگی و تربیت نسل نو را در قالب حلقه های صالحین بیشتر مد نظر قرار دهند وکادر مدیریت حوزه علمیه نیز باید همکاری لازم را دراین زمینه با پایگاه داشته باشند.
محی الدینی گفت: همه اقشار جامعه ما باید بسیجی باشند و هر کدام از خواهران یا برادران بسیجی طلبه هم در محیط خانه و هم در جامعه مبلغ باشند و تلاش کنند.
وی بیان کرد: امروزه علاقه به طلبگی و تحصیل در حوزه های علمیه در جامعه ما کم رنگ شده است و این همت بسیجیان را می طلبد که در جذب جوانان به حوزه های علمیه تلاش کنندو بسیج باید هم جذب کند و هم انسان ها را پرورش دهد.
در این مراسم از خدمات زهرا محمد پور فرمانده پایگاه بسیج نرجس خاتون قدردانی و خدیجه چاووشیان به عنوان فرمانده جدید پایگاه معرفی شد.
مهریز 20 هزار بسیجی خواهر و برادر دارد که در 300 پایگاه مقاومت فعالیت می کنند.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.

**
دبیر هیات سوارکاری تفت گفت: بیست و دومین دوره مسابقات زیبایی اسب عرب ایران رده ایکاهو و اولین دوره قهرمانی کشور اسب ‌های خالص ایرانی فردا( چهارشنبه) در مجموعه ورزشی آزادی این شهر برگزار می‌ شود.
عباس سپهر با بیان این که حضور برخی از رسانه‌های خارجی برای اولین بار در این جشنواره فراهم شد،ادامه داد: نلی فیلیپوت داور بلژیکی و متئوسجاوورسکی داور لهستانی این جشنواره را قضاوت خواهند کرد .
وی بیان کرد کرد: شرکت‌کنندگان این رقابت‌ها از استان‌های همدان، آذربایجان‌شرقی، خوزستان ، اصفهان، کرمان، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان و یزد خواهند بود.
سپهر نمایش فیلم با موضوع معرفی اسب‌های اصیل و سخنرانی تخصصی باسل جدعان از نمایندگان سازمان بین‌المللی اسب در مورد اسب‌های اصیل از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.
6 هزار راس اسب عرب در کشور وجود دارد که چهار هزار و 200 رأس مربوط به استان یزد است.
شهرستان تفت در 20 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
**
عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به وعده پخش زنده نشست های شورا گفت: از جمله موضوعاتی که پیش از شروع به کار شورای پنجم مطرح شد دریافت زنده جلسات شورای شهر در اینترنت بود که این امر از اولین جلسه شورا محقق شد.
حمیدرضا قمی افزود: در سایت شورای شهر در قسمت منوها، گزینه جدیدی به نام پخش زنده قرار داده شد تا افراد به راحتی قادر به مشاهده مذاکره جلسات هستند.
وی بیان کرد: جلسات شورا روزهای شنبه از ساعت 16:30 تا 19:30 و چهارشنبه از 7:15 تا 10:15 برگزار می شود .
شورای اسلامی شهر یزد 11 عضو دارد.
60درصد جمعیت یک میلیون و 138هزار نفری استان یزد ، در مرکز استان زندگی می کنند.
* 7536 * 7541 *2088 *2047 * خبرنگاران:کاظم سبحان زاده - ندا سبحان زاده- کبری دانشی دهج** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.