عبدالرضا دستا، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون جلسه های مکرری با حضور مدیران اجرایی ، ورزشی و نماینده مجلس شورای اسلامی برای حفظ سهمیه انجام شده است.
وی ادامه داد: تلاش ها همچنان بر حسب مقررات و وظایف هیات فوتبال ادامه دارد که امیدواریم مشکل کنونی هرچه زدوتر حل شود.
رییس هیات فوتبال استان با بیان اینکه تیم فولاد مربوط به باشگاه است و نقش هیات فوتبال فقط پیگیری ، نظارت و حمایت برای حضور تیم در لیگ کشوری است، تصریح کرد: هرکسی آمادگی تیمداری دارد ، هیات نسبت به برقرای ارتباط آنها با مسئولان فولاد اقدام می کند.
به گفته دستا در وضعیت کنونی هدف حفظ سهمیه فوتبال استان در لیگ 2 است و تمام کسانی که آمادگی همکاری و پذیرش تیم برای حضور در مسابقات دارند، می توانند اقدام کنند.
وی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان ، هیات فوتبال و همچنین نماینده مجلس شورای اسلامی آمادگی خود را از حامیان مالی برای تیمداری اعلام کردند.
رییس هیات فوتبال یزد گفت: همکاری برای در اختیار گذاشتن برخی امکانات سخت افزاری مورد نیاز تیم از افراد حقیقی و حقوقی برای تیمداری به عمل می آید.
دستا ابراز امیدواری کرد با همکاری مسئولان فولاد یزد و ورود افراد علاقه مند برای تیمداری مشکل نماینده فوتبال استان در لیگ 2 امسال رفع شود.
مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ دسته2 کشور از دهم شهریورماه جاری آغاز می شود ولی هنوز تکلیف تیم فولاد یزد برای حضور در مسابقات مشخص نیست.
بر اساس قرعه کشی ، تیم فولاد یزد در گروه اول لیگ 2 با تیم های شاهین شهرداری بوشهر ، کارون اروند خرمشهر ، داماش گیلان ، فولاد نوین اهواز ، استقلال آبی (گل ابریشم) ، نیروی زمینی تهران ، زاگرس یاسوج ، شموشک مازندران ، قشقایی شیراز و مس نوین کرمان هم گروه است.
تیم فولاد یزد در اولین مسابقه خود میزبان تیم گل ابریشم تهران خواهد بود.
7536*2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.