تیم دوچرخه سواری باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان یزد قهرمان نخستین دوره تور بین المللی زینگتای چین شد و بر نمایندگان آمریکا و اوکراین پیشی گیرد.
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان، همچنین در رشته کوهستان، امیر کلاهدوز، عنوان سلطان کوهستان تور را کسب کند.
در این مسابقات که تعدادی از دوچرخه سواران برتر دنیا حضور داشتند در مجموع انفرادی آسیا، آروین معظمی گودرزی نایب قهرمان شد.
تیم دوچرخه سواری باشگاه پیشگامان بارها در مسابقات بین المللی افتخار آفرینی کرده و دارای تیم های مختلف است .
استان یزد 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار سازماندهی شده است .

**
فرماندار یزد با بیان اینکه اصناف نقش تعیین کننده‌ در پیشبرد اهداف اقتصادی دارند، گفت: اصناف در سالهای متمادی نشان دادند که توانایی بالایی در اجرای امور واگذار شده به خود دارند و همواره در راستای اهداف نظام گام برداشتند.
مصطفی سالاری در دیدار با اعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف یزد افزود: اصناف و بازاریان باید با رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و ارائه کالای ایرانی و پرهیز از کم‌فروشی و گران‌فروشی، با جلب رضایت عموم مردم، در حفظ آرامش نسبی در جامعه اقدام کنند.
وی با اشاره به بیان مشکلات از سوی اعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان در رابطه با صنوف و اتحادیه های زیر مجموعه گفت: فرمانداری در چند سال اخیر یک ارتباط بسیار خوب با اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی داشته و حمایت های لازم را انجام داده و در آینده نیز در چارچوب قوانین و مقررات در این زمینه گام بر می دارد.
سالاری اظهار کرد: مسئولان حوزه های مختلف نظام برخاسته از متن جامعه اند و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا هستند.
فرماندار یزد یادآور شد: مدیران و دست اندرکاران باید ارتباط قوی میان خود و مردم ایجاد کنند تا بتوان با تعامل زمینه پیشرفت را بیش از پیش فراهم کرد.
وی بابیان اینکه دولت معتقد به مشارکت همه اقشار جامعه در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است تصریح کرد: نمونه بارز این اقدام فراهم نمودن بستر لازم برای مشارکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر بود.

**
نمایشگاه ازدواج به مناسبت بزرگداشت هفته ازدواج و تعالی خانواده ها در مراسمی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان یزد ، جمعی از مسئولان اجرایی ، فرهنگی استان یزد و زوج های جوان در محل کارخانه جنوب در شهر یزد افتتاح شد.
مدیرکل ورزش و جوانان یزد در این مراسم گفت: هفته ازدواج برای جوانان الگوی شکل گیری یک ازدواج آگاهانه ، آسان ، بهنگام و پایدار است .
مسعود شریعتی با اشاره به اینکه تشریفات مانع اصلی شکل گیری ازدواج های آسان در بین جوانان شده است، فرهنگ سازی در راستای شروع ازدواج آسان را هدف اصلی برنامه های هفته ازدواج دانست.
وی بیان کرد: حل مشکل ازدواج جوانان نیازمند تعامل و همکاری تمام دستگاه های استان است که تلاش در این امر به غیر از اجر دنیوی ، اجر اخروی هم دارد .
این مسئول افزود: تعامل و همکاری بین دستگاه های دولتی در استان قابل ستایش است و همین تعامل باعث برگزاری برنامه های مختلف در حوزه ازدواج و خانواده شد و تمام تلاش ما و دستگاه های دولتی ترغیب جوانان به ازدواج و تلاش در جهت حل مشکل ازدواج جوانان و ترغیب خانواده ها به تسهیل ازدواج جوانان خواهد بود چرا که دیررسی سن ازدواج تبعات جبران ناپذیر فردی و اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.
این نمایشگاه تا هفتم شهریورماه دایر است.
هفته ازدواج از سالگرد پیوند آسمانی حضرت علی (ع) با حضرت زهرا (س) آغاز شده است.

**
شهردار اسبق تهران با بیان اینکه با بهره گیری از ظرفیت های مردمی، شهروندان را در امور خود مشارکت دهید گفت:شما به عنوان نمایندگان مردم با دستگاهی در ارتباط هستید که مشارکت پذیر نیست و این شهر مواجه با مشکلات جدی زیست محیطی است و کمبود آب و خشکسالی شرایط سختی را برای یزد رقم زده است.
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شهرداری یزد محمدحسن ملک مدنی در جمع اعضای پنجمین دوره شورای شهر یزد با اشاره به مشکلات مدیریت شهری گفت: شما راهکاری برای اداره شهر نخواهید داشت مگر آنکه شهر را به قسمت های کوچک تقسیم کنید که به عنوان ناحیه شناخته می شود.
وی خاطر نشان کرد: در این نوع تقسیم بندی، اطلاعات ساکنین را در سیستم قرار دهید و با بهره گیری از ظرفیت های هر ناحیه و اطلاعات هر بخش از مردم، آنها را دور هم جمع کنید و در اداره ناحیه مشارکت دهید.
ملک مدنی ادامه داد: اگر توانستید یک ناحیه را پایلوت کنید می توان همه چیز را هماهنگ نمود و دستگاه های اجرایی را پای کار آورد تا یک بخش به درستی احیا شود و قطعا مردم راضی خواهند بود.
وی اظهار کرد:آن وقت است که با عملکرد درست در یک ناحیه، شهر احیا می گردد و اثرات آن برای مردم نمایان می شود زیرا که برای خدمت رسانی بهتر باید شهر را به بخش های کوچک تقسیم کنیم و هر ناحیه را بر اساس ظرفیت های خود پیش ببریم.
شهردار اسبق تهران با اشاره به حضور بانوان در اداره امور گفت: از پتانسیل بانوان غافل نشوید و آنها را در مباحث شهری دخیل کنید که هم دقت بیشتری روی مباحث شهر خواهند داشت هم مسائل پیرامونی آنها کمتر است و با رویکرد فرهنگی، ورزشی و آموزشی بهترین ظرفیت ها را ایجاد کنید تا مردم مشارکت را لمس کنند و بدانند در اداره ناحیه خود شریک هستند.
وی ادامه داد: شهر به منزله یک شرکت سهامی عام است، سهامدارانش مالکین شهر هستند و اگر می خواهید شریکی به این شرکت اضافه کنید مراقبت کنید تا سرمایه هم به آن اضافه شود و شهری موفق خواهد بود که روز به روز سرمایه و سرانه های خدمات آن افزایش پیدا کند.
ملک مدنی افزود: هر چیز در شهر ایجاد عارضه می کند باید عوارض آن گرفته شود وعوارض را به موضوعاتی اختصاص دهید که رفع عارضه می کند و اگر در جای خود هزینه شد شهر در موقعیت پایدار قرار می گیرد.
وی با اشاره به پیشنهادات ارائه شده در جلسات اظهارداشت: تمام پروژه های بزرگ از اراده و حرف های کوچک آغاز شده و از کوچکترین نکته ها به سادگی عبور نکنید و نقطه نظرات در شورا مورد بحث و بررسی قرار دهید.
اعضای شواری اسلامی شهر یزد 11 نفر هستند.
7536* 7537* 2088* 2047* خبرنگاران :کاظم سبحان زاده- مسعود میرجلیلی- کبری دانشی دهج *انتشار - عباسقلی اشکورجیری
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.