مجید دهقانی زاده روز یکشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی ابرکوه اظهارکرد: اعتبار استانی رشد خوبی دارد و اعتبارات این شهرستان به خاطر محرومیت منطقه ویژه تر اختصاص داده شده است.
وی افزود: امسال بیش از 320میلیارد ریال بودجه عمرانی به ابرکوه اختصاص داده شد.
وی بابیان اینکه بودجه عمرانی غیر نقدی است و از طریق اسناد خزانه محقق خواهد شد، افزود: مسئولان برای جذب بودجه تلاش و اولویت گذاری کنند .
دهقانی زاده بابیان اینکه ابرکوه از مناطق محروم استان یزد است، ادامه داد: این شهرستان از شهرهای نمونه گردشگری کشور است و برای بخش گردشگری آن 10میلیارد ریال تخصیص یافت که مسئولان باید برای جذب آن تلاش کنند.
وی اضافه کرد: مسئولان برای جذب سرمایه گذاران در بخش های اقتصادی که نهادهای عمومی و غیر دولتی هستند اقدام کنند و فرماندار و دستگاههای اجرایی هم حمایت و هم نظارت خواهند کرد.
این مسئول با بیان اینکه مسئولان محلی باید برای تحقق برنامه اقتصادی، دولت را همراهی کنند تاکید کرد: هر شهرستان و منطقه پتانسیل های خوبی برای رشد و توسعه دارد و ابرکوه در زمینه میراث فرهنگی و جذب گردشگر ظرفیت های ویژه ای دارد.
غلامرضا حیدری، معاون فرمانداری ابرکوه نیز در این نشست از مسئولان شهرستان خواست برای جذب بودجه با اولویت تکمیل پروژه های مهم نیمه تمام تلاش کنند.
مرکز شهرستان 51 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540*2047* خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.