سید محمد رستگاری جمعه شب در دیدار با تعدادی از مردم شهر مهریز در مسجد ولی عصر (ع) افزود: این طرح ها در بخش های تولیدی ، صنعتی ، فرهنگی ، کشاورزی ، خدماتی و عمران شهری و روستایی اجرا و تکمیل شده است.
وی مهمترین این طرح ها را در شهرک صنعتی که از محل اعتبار دولتی و بخش خصوصی آماده بهره برداری است شامل شرکت صنعتی تولید نوشیدنی ، مجموعه تولیدی بنیادین و پرورش مرغ گوشتی ذکر کرد.
فرماندار مهریز تصریح کرد: مشارکت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در اجرای طرح های مختلف مورد نیاز در شهرستان و شهرک صنعتی بسیار خوب است و با تدابیر به عمل آمده با قوت ادامه دارد.
رستگاری به موقعیت خاص شهرستان به خاطر قرار گرفتن در کنار جاده اصلی تهران ، بندرعباس اشاره کرد و افزود: تمام تمهیدات لازم برای جلب بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در طرح های مختلف پیش بینی شده است .
فرماندار مهریز گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری در گروی همکاری تمام بخش ها و به خصوص مشارکت و حضور فعال سرمایه گذاران است .
رستگاری همچنین به اهمیت تاسی مدیران به زندگی و سیره شهیدان رجایی و باهنر به عنوان یک الگوی بی بدیل اشاره کرد و گفت: باید همواره مسیر این شهیدان چراغ راه همگان باشد.
دوم تا هشتم شهریور ماه هفته دولت نامگذاری شده است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7536 * 2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار - عباسقلی اشکورجیری
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.