به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله محمد رضا ناصری امروز در خطبه های نمازجمعه یزد با تبریک فعالیت دولت جدید افزود: برنامه ریزی مدون برای توسعه متوازن کشور و حل و فصل امور از مسائل مهمی است که دولتمردان باید عنایت خاص به آن داشته باشند.
وی ادامه داد: برنامه ریزی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ، بهره گیری از نخبگان و دیدگاه های مختلف و همچنین توجه به اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی باید محور فعالیت دولت و کابینه جدید باشد.
امام جمعه یزد خاطر نشان کرد: تربیت دینی نسل جوان بر اساس آموزه های دینی و ترویج فرهنگ اخلاق و ارزش های الهی در میان مردم در جامعه اسلامی طبق نظرات مقام معظم رهبری باید توسط دولت پیگیری شود.
ناصری گفت: فعالیت های اقتصادی بدون عنایت خاص به مقوله فرهنگی و تربیت دینی و تحقق ارزش ها در جامعه ارزشی ندارد بنابراین دولت جدید باید برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالانه اقدام نماید.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: دشمنان به دنبال نفوذ فرهنگی در جامعه هستند و مسئولان باید با بهره گیری از نظرات نخبگان و داشتن برنامه در راستای مقابله با آن اقدام کنند.
ناصری افزود: بدون شک اگر موضوع مهم فرهنگ و فرهنگ دینی در جامعه و بین مردم و جوانان حل و فصل شود بسیاری ازمشکلات فرهنگی و افتصادی نیز در کشور حل می شود.
وی تصریح کرد: مدیریت جهادی از مسائل مهمی است که باید مدیران اجرایی همواره در امور مختلف رسیدگی به مسائل مردم مدنظر جدی خود قرار دهند.
وی گفت: داعش و تروریسم حاصل فعالیت های استکبار جهانی و آمریکایی ها در عالم است و ملت ایران در 38 سال گذشته شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی و نظام خود کرده است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.