به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امروز در خطبه های نمازجمعه مهریز به هفته دولت اشاره کرد و ضمن گرامیداشت خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: کار برای مردم در جمهوری اسلامی نصیب هر کسی نمی شود.
وی ادامه داد مدیران اجرایی در پست های مختلف باید وظایف خود را به خوبی بشناسند و با تمام وجود برای حل مسائل و مشکلات مردم و رسیدگی به مطالبات قانونی آنها از هیچ کوششی دریغ نکنند.
امام جمعه مهریز بیان داشت: هفته دولت فرصت خوبی است تا مدیران دستگاه های اجرایی عملکرد خود را در بخش های مختلف بنحو شایسته به اطلاع مردم برسانند که بسیار مهم و ضروری است.
محی الدینی به جنایات آمریکا در به شهادت رساندن رجایی و باهنر و سایر شهدا در سال های گذشته و دهه 60 اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی تروریسم پرور است و از داعش و اسرائیل غاصب حمایت می کند.
وی افزود: باید مواظب توطئه های استکبار جهانی بخصوص نفوذ کفر جهانی در عرصه های مختلف و مسائل فرهنگی باشیم و نسبت به تربیت دینی جوانان کارهای شایسته انجام گیرد.
همچنین قبل از خطبه های نمازجمعه مهریز ، سید محمد رستگاری فرماندار این شهرستان به مناسبت هفته دولت به بیان عملکرد یکساله ادارات و نهادها پرداخت و از همراهی مردم قدردانی نمود.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7541/ 6197 خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.