حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز پنجشنبه در اولین روز از هفته دولت در دیدار فرماندار و مدیران اجرایی مهریز افزود: شهیدان رجایی و باهنر نقش مهمی در انقلاب اسلامی داشتند و الگوی بی نظیر خدمت صادقانه به مردم هستند .
وی ادامه داد: مدیران اجرایی در هر موقعیتی در حال خدمت رسانی به مردم هستند باید بیش از گذشته قدر لحظه با مردم بودن و خدمتگزاری به آنها را بدانند که کاری بسیار ارزشمند و دارای برکت است .
امام جمعه مهریز ، یاد و خاطره شهیدان دولت و به خصوص رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: فلسفه وجودی مدیران در بخش های مختلف اداری برای رسیدگی به مسایل و مشکلات و خدمت به مردم است.
محی الدینی افزود: باید صادقانه با همه وجود در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره خون شهیدان است برای توسعه و آبادانی منطقه تلاش مضاعف کرد و از مردم به نحو شایسته در امور مختلف استفاده کرد.
همچنین فرماندار مهریز گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دولت در این شهرستان برنامه های مختلف فرهنگی و هنری متعددی پیش بینی شده است که با حضور مردم و مدیران اجرا می شود.
سید محمد رستگاری افزود: همکاری مردم با مسئولان در تحقق اهداف دولت و نظام اسلامی بسیار موثر است و باید همواره برای اجرایی شدن آن دارای طرح و برنامه های مدون بود.
وی تصریح کرد: خدمت به مردم و رسیدگی به مطالبات آنها یک وظیفه مهم و اساسی است که مدیران اجرایی باید همواره با تمام افتخار در راستای تحقق آن تلاش کنند.
هفته دولت از امروز پنجشنبه دوم شهریور ماه آغاز شد و تا هشتم شهریور ادامه دارد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7536*2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاد**انتشار - عباسقلی اشکورجیری
irnayazDD@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.