به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره 21 نفر از مربیان فوتسال عضو باشگاه های استان به مدت پنج روز، 40 ساعت آموزش تئوری و عملی فرا می گیرند.
شرکت کنندگان در این دوره زیر نظر رضا صادقی از مدرسان فدراسیون فوتبال با جدیدترین اصول و قوانین مربیگری، مسائل فنی و تکنیکی رشته فوتسال و مسائل فرهنگی و تیمداری آشنا می شوند.
کلاس‌های این دوره زیر نظر کمیته آموزش هیات فوتبال استان در 2 وقت صبح و عصر در سالن آموزش ورزشگاه شهید نصیری و سالن شهید حاج مهدی (شاهدیه) پیگیری می شود.
یزد دارای 50 تیم فوتسال در رده های مختلف سنی در لیگ استانی است و 70 مربی فوتسال در این استان فعالیت دارند.
****
داور یزدی لیگ برتر فوتسال ایران: هدفم قضاوت مسابقات بین المللی است
داور یزدی لیگ برتر فوتسال ایران گفت: هدف اصلی من در آینده قضاوت مسابقات بین المللی است که برای رسیدن به آن تلاش می کنم.
سیدعلی میرعبداللهی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در میان داوران فوتبال و فوتسال استان یزد ظرفیت های خوبی وجود دارد که با همت و تلاش بیشتر می توانند پله های ترقی را طی کنند.
داور یزدی لیگ برتر فوتسال ایران تصریح کرد: برای موفقیت و حضور بهتر و بیشتر داوران استان در لیگ های داخلی و خارجی باید ارتباط قوی تر با مسئولان فدراسیون فوتبال برقرار شود.
میرعبداللهی گفت: تاکنون دوره های آموزشی خوبی برای ارتقاء علمی و عملی داوران فوتبال و فوتسال استان توسط هیات و مسئولان کمیته داوران برگزار شده و باید این دوره هاتداوم داشته باشد.
سید علی میرعبداللهی متولد سال 1365 یزد است و داوری خود را از سال 1379 آغاز کرده و به عنوان داور برتر لیگ برتر فوتسال ایران انتخاب شده است .
استان یزد دارای 150 داور فوتبال و فوتسال است که حدود 70 نفر فعال هستند و 25 نفر در قضاوت مسابقات کشوری همکاری دارند.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.