سرهنگ علی فاتحی روز شنبه در آیین آغاز طرح اردوهای طرح هجرت سه با بیان اینکه این میزان تسهیلات قرض الحسنه و باز پرداخت 10درصد است اظهار داشت: تاکنون بیش از یک میلیارد ریال از این تسهیلات به هشت نفر از متقاضیان بسیجی در دهستان فراغه پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه بسیج یکی از اهداف خود را تحقق اقتصاد مقاومتی می‌داند، تصریح کرد: در صورتی که متقاضیان بیشتری برای اجرای طرح‌های خود اشتغالی و صنایع تبدیلی باشد، تسهیلات بیشتری جذب و پرداخت می‌شود.
فاتحی همچنین از آغاز طرح هجرت سه خبر داد و خاطرنشان کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و دانش‌ آموزان و مقابله با جنگ نرم، تحقق اقتصاد مقاومتی از دیگر اهدف این طرح است.
وی افزود: امسال دانش‌آموزان بسیجی در قالب 500 نفر روز در پنج مدرسه در عرصه‌های به‌سازی، مرمت و زیبا سازی با همکاری بسیج دانش‌آموزی و مشارکت اداره آموزش و پرورش ابرکوه به مدت دوماه فعالیت می‌کنند.
این مسئول ادامه داد: در اجرای این طرح، بهسازی ‌، محوطه سازی‌، نقاشی و ساماندهی کتابخانه‌های مدارس در این مدت از فعالیت‌های دانش‌آموزان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه اضافه کرد: یکی از بخش‌های طرح هجرت سه برنامه‌های فرهنگی است که دانش‌آموزان با شرکت در کلاس‌های آموزش قرآن‌، تقویتی‌، خاطره‌نویسی، شنا‌، عقاید ، احکام و اردوهای فرهنگی این طرح بهره‌مند می‌شوند.
امسال 12 هزار تن محصول زرد الو در ابرکوه برداشت شد.
شهرستان ابرکوه با 51هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد.
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.